اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان:

دفاع از ولایت‎ دشمن را عصبانی می‎کند/ بسیاری از افراد در دفاع از دین و ولایت دغل‎بازی می‎کنند

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مسیر اسلام و انقلاب همیشه با ریزش همراه است، گفت: هر چه مردم مانند پروانه اطراف شمع وجود ولایت‎فقیه بگردند دشمن بیشتر عصبانی می‎شود.

دفاع از ولایت‎ دشمن را عصبانی می‎کند/ بسیاری از افراد در دفاع از دین و ولایت دغل‎بازی می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کردکوی، حجت‎الاسلام حسن گنجی ظهر امروز در یادمان شهدای بسیج دانشجویی و شهدای روستای «جفاکنده» بندرگز که به همت گروه جهادی شهید برونسی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‎های کردکوی و بندرترکمن برگزار شد، اظهار کرد: تعریف و تمجید از شهید و شهادت کار خداوند است چراکه آنها کار خدایی انجام دادند.

وی خداوند را نخستین، بالاترین و عالی‎ترین مداح شهیدان دانست، گفت: در قرآن کریم ده‎ها آیه در خصوص شهدا، رزمندگان و سنگرنشینان در راه خداوند آمده است.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بالاترین مفاهیم و مضامین عشق متعلق به خداوند است، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فرمودند عاشق کسانی می‎شوند که در وهله نخست مجاهد و مبارز باشند، سپس برای رضای خداوند جهاد کنند و از همه داشته‎ها اعم از زن و فرزند بگذرند و اهل استقامت باشند.

* مسیر اسلام و انقلاب همیشه با ریزش همراه است

گنجی با بیان اینکه زمانی کاری ارزشمند است که برای رضای خداوند باشد، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از افراد دغل‎بازی می‎کنند و برای طمع‎های دنیوی گام برمی‎دارند نه برای رضای خداوند، ولایت و دین.

وی با بیان اینکه 6 هزار مادر مفقودالاثر وجود دارد، ابراز کرد: راز این مسأله گمنام بودن و تنها برای رضای خداوند گام برداشتن شهدا بود.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تمام دنیا طی هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران ایستاد اما ایران تسلیم بیگانگان نشد، ابراز کرد: براساس اعلام سازمان ملل 150 کشور دنیا در جنگ تحمیلی با صدام همراه شده و علیه ایران به جنگ برخاستند اما همه آنها با مقاومت و ایستادگی ملت ایران، ناکام ماندند.

گنجی با بیان اینکه امروز باید در برابر امام راحل، وصیت‎نامه‎ها و آرمان‎های شهدا امتحان دهیم  که آیا پیرو واقعی امام راحل و شهدا هستیم یا خیر، یادآور شد: مجالس شهدا برای آن است که به شهدا اعلام کنیم ما رهروان و پیروان شما هستیم و اجازه نمی‎دهیم پرچم شما بر زمین بماند.

وی با اشاره به سفارش امام راحل مبنی بر مطالعه وصیت‎نامه‎های شهدا، خاطرنشان کرد: پیروی از اسلام و انقلاب، اطاعت از ولی‎فقیه و حفظ حجاب و عفاف سه وصیت مشترک تمام شهدا بود.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مسیر اسلام و انقلاب همیشه سقوط دارد و با ریزش همراه است، بیان کرد: هر چه مردم مانند پروانه اطراف شمع وجود ولایت بگردند دشمن بیشتر عصبانی می‎شود، از این رو مردم دست از ولایت برندارند.

گنجی اذعان کرد: دشمن با راه‎اندازی جنگ نرم کانون خانواده را بمباران فرهنگی کرد و عشق را از خانه به خیابان کشانده است.

*دشمن می‎خواهد با فرهنگ علوی و فاطمی مقابله کند

وی با تأکید بر اینکه هیچ‎گاه نباید سنگر عفاف و حجاب را ترک کنیم، مطرح کرد: همانطور که رزمنده‎ای در جنگ نظامی هنگام خروج از سنگر توسط دشمن دیده و مورد خطر قرار می‎گیرد در جنگ نرم امروز نیز با خروج از سنگر عفاف و حجاب هدف تیر جنگ نرم دشمن قرار می‎گیریم.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن درصدد ترویج فرهنگ برهنگی در مقابل فرهنگ فاطمی، علوی و فرهنگ شهداست، مطرح کرد: دشمن با گناه و معصیت می‎خواهد ما را در میدان معصیت خودنما و خودآرا قرار دهد.

گنجی با اشاره به مقام نخست ایرانی‎ها در استفاده از لوازم آرایشی، افزود: لوازم آرایشی که 80 درصد از آن از طریق قاچاق و به طور غیراستاندارد وارد کشورمان می‎شود در مسیر نگاه دیگران، برای انجام گناه و جلوه‎نمایی مقابل نامحرمان استفاده می‎شود این در حالی است که مسیر شهدا اینگونه نبود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مادر شهیدان مفقودالاثر حسین علیانی‎نژاد و یونس هزاررستمی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول