اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

عضو هيأت‌مديره انجمن پدافند غيرعامل:

سند 2030 نقشه دشمن برای تغییر افکار نسل جدید از مهدکودک تا دانشگاه است

عضو هيأت‌مديره انجمن پدافند غيرعامل كشور با انتقاد از اجراي طرح 2030 در كشور، گفت: اين سند برای از بين بردن نظام است و ما با پيشينه‌ای كه داريم بايد برای دنيا سند بنويسيم.

سند 2030 نقشه دشمن برای تغییر افکار نسل جدید از مهدکودک تا دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی کرمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سلامت و امنیت به‌هم گره خورده است و دشمنان نظام به‌دنبال مختل کردن این موارد هستند.

عضو هیأت مدیره انجمن پدافند غیرعامل کشور به سند 2030 اشاره کرد و متذکر شد: این سند، سندی در ظاهر زیبا برای از بین بردن نظام است و ما با پیشینه‌ای که داریم باید برای دنیا سند بنویسیم.

وی با اشاره به اینکه این سند برخلاف استقلال کشور است، تصریح کرد: سند 2030 از اهداف شؤم دشمن است و هدف آن تغییر افکار و عقاید جوانان از مهدکودک تا دانشگاه است.

کرمی با طرح این موضوع که من با هیچ دولت و مسؤولی عهد اخوت نبسته‌ام و اگر در حوزه خودم ببینم کسی برخلاف اهداف و مسیر انقلاب حرکت می‌کند با آن برخورد می‌کنم، گفت: دشمنان ما قصد براندازی نظام را دارند و ذره‌ای از دشمنی آن‌ها کم نشده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه تنها روش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران عوض شده است و این بدین معنا است که جنگ نرم خطرناکی آغاز شده است، خبرنگاران را مدافعان حرم جنگ نرم عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید در برابر هجمه‌ها جزیره‌ای عمل نکنند و همه با هم برای پیش‌برد اهداف انقلاب گام بردارند.

عضو هیأت‌مدیره انجمن پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تغییر سبک زندگی در کشور، عنوان کرد: دشمنان چند فاز را برای از بین بردن نظام در دست دارند که از جمله آن می‌توان به تغییر افکار مردم، تغییر جهان‌بینی، تغییر آرمان‌ها و سپس تغییر ارزش‌ها و در نهایت تغییر رفتار اشاره کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: تهدیدات بیولوژیک امروزه وارد سفره غذایی مردم شده است و باید مردم بیش از پیش به سلامت خود اهمیت بدهند، چراکه ایران رتبه نخست در ابتلا به سرطان‌ها و رتبه چهارم در پیشرفت سرطان در دنیا را دارد و بالاترین رتبه مرگ و میر در کشور بیماری‌های قلبی است که نشان‌دهنده عدم رعایت سلامت در کشور است.

انتهای پیام/2700/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول