اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

فرماندار حاجی آباد تأكيد كرد

لزوم توجه مسؤولان استانی به ترميم و بازسازی بيمارستان حاجی آباد

فرماندار حاجي آباد و رئيس ستاد بحران در این شهرستان گفت: مسؤولان استانی توجه ويژه‌اي به ترميم و بازسازي بيمارستان حاجی آباد داشته باشند تا در درمان بيماران تسريع صورت پذیرد.

لزوم توجه مسؤولان استانی به ترميم و بازسازی بيمارستان حاجی آباد

حمید جهانگیری کوهشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد در خصوص مهار آتش‌سوزی بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) حاجی آباد اظهار داشت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به‌دلیل مدیریت بسیار خوب همکاران در ستاد بحران شهرستان مهار شد و بلافاصله در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

وی افزود:گرچه آتش‌نشانی به‌موقع در محل حاضر شد اما به علت دود و آتش که ناشی از اتصال سیم‌های برق بود، کنترل آن به سختی انجام می‌شد و بخشی از بیمارستان متأسفانه دچار حریق شدید شد که با تلاش مأموران آتش‌نشانی بالاخره این آتش‌سوزی مهار شد و بیمارانی که در بیمارستان بستری بودند و نیاز به مراقبت ویژه داشتند به بیمارستان بندرعباس انتقال داده شد و یک نفر خانم نیز به علت سکته قلبی در مسیر فوت کرد.

رئیس ستاد بحران و فرماندار شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: رایزنی‌های خوبی در این خصوص با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسؤولان استان انجام شده است، باید به سرعت بیمارستان به حالت قبل باز گردد و ترمیم و بازسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری ابراز امیدواری کرد: ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیمارستان به حالت قبل باز خواهد گشت و امیدواریم مسؤولان استان توجه ویژه‌ای به ستاد بحران شهرستان داشته باشند و امکاناتی که در شهرستان لازم و ضرورری است در اختیار قرار گیرد تا بتوانیم خدایی ناخواسته در صورت بروز حادثه پیشگیری کنیم.
انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول