اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی خبر داد

فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام در استان مرکزی

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی گفت: فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام در بین نام‌های انتخابی والدین استان برای فرزندان از ابتدای سال 96 تاکنون را دارد.

فاطمه و امیرعلی بیشترین فراوانی نام در استان مرکزی

یزدان خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار در اراک اظهار کرد: در سه ماه اول امسال 5 هزار و 442 واقعه ولادت در ادارات ثبت‌احوال استان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 776 ولادت پسر و 2 هزار و 666 ولادت دختر بوده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی افزود: از کل ولادت‌های به ثبت رسیده در این مدت 4 هزار و 427 ولادت شهری و تعداد یک هزار و 15 ولادت روستایی است.

خسروی در خصوص فراوانی نام‌های انتخابی والدین برای فرزندانشان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی بیان کرد: نام فاطمه با فراوانی 208 مورد و نام امیرعلی با فراوانی 166 مورد بیشترین فراوانی نام‌ها را در بین نام‌های دختران و پسران به خود اختصاص داده است.

وی بیشترین فراوانی نام را برای نام دختران بعد از نام فاطمه، نام زهرا با فراوانی 143 و نام حلما با فراوانی 114 و نام بهار با فراوانی 89 و نام زینب با فراوانی 88 مورد برشمرد. 

خسروی بیشترین فراوانی نام را برای نام پسران بعد از نام امیرعلی، نام علی با فراوانی 126 و نام امیرعباس با فراوانی 124 و نام امیرحسین با فراوانی 122 و نام محمد حسین با فراوانی 113 برشمرد.

انتهای پیام/30/3371

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول