اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی کاراته بانوان:

حمایت خانواده و تلاش عامل موفقیتم در رقابت‌های کاراته انتخابی اسپانیا بود

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: حمایت خانواده و تلاش عامل موفقیتم در رقابت‌های کاراته انتخابی اسپانیا بود

حمایت خانواده و تلاش عامل موفقیتم در رقابت‌های کاراته انتخابی اسپانیا بود

الهه یخکشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان سمنان و با حضور بیش از یک هزار شرکت‌کننده از کشور برگزار شد، موفق به شکست 6 حریف و راه‌یابی به مرحله نهایی مرحله دوم مسابقات انتخابی اسپانیا شدم. 

وی با اشاره به اینکه پیروزی در مسابقات کشوری ورودی تیم ملی یک افتخار بزرگ برای من به شمار می‌آید، بیان کرد: حمایت خانواده و همراهی مربی عامل اصلی پیروزی من در این دوره از مسابقات بود، امیدوارم با تلاش بیشتر و با پیروزی در مرحله نهایی پاسخ زحمات این عزیزان را بدهم.

عضو تیم ملی کاراته بانوان اضافه کرد: تمرینات خود را در این رشته ورزشی از سن 9 سالگی زیر نظر ماه‌منیر چراغچی آغاز و ادامه می‌دهم.

به گزارش فارس، این نوجوان کاراته‌کای بهشهری در وزن منفی 47 کیلوگرم از امیدهای کاراته بهشهر بوده و تنها کاراته‌کار راه یافته به اردوی تیم ملی در تاریخ 20 ساله کاراته شهرستان بهشهر است.

به گزارش فارس، کسب هفت مدال طلا در مسابقات کشوری، 11 مدال در رقابت‌های استانی و 5 مدال طلا در مسابقات شهرستانی از افتخارات این بانوی نوجوان بهشهری است.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول