اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

تا پایان شهریور امسال انجام می‌شود

ایجاد اورژانس اجتماعی در 11 شهرستان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: 16 شهرستان استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی است که تا پایان سال 95 در پنج شهر این پایگاه‌ها ایجاد شد و در 11 شهرستان دیگر استان نیز تا پایان شهریور ماه سال‌جاری ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

ایجاد اورژانس اجتماعی در 11 شهرستان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محسن‌ ارشدزاده بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه خدماتی بهزیستی با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه ششم در شهرهای بالای 50 هزار نفر پایگاه اورژانس اجتماعی ایجاد خواهد شد؛  اظهار داشت: 16 شهر استان مشمول ایجاد اورژانس اجتماعی است که تا پایان سال 95 درپنج شهر این پایگاه‌ها ایجاد شد و در 11 شهرستان دیگر استان نیز تا پایان شهریور ماه سال‌جاری ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این پایگاه‌ها خدمات مشاوره‌ای، مداخله در صورت بروز بحران خانوادگی و اقامت موقت افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

ارشدزاده خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس آسیب‌های اجتماعی تبریز دارای درجه سطح یک است که علاوه بر خدمات فوق دارای اقامتگاه کودکان خیابانی، کودکان کار، خانه سلامت و خانه امن است.

طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی در بناب، پایگاه اورژانس اجتماعی بناب با اعتبار 700 میلیون ریال، نانوایی خیریه خانه مهر(مرکز نگهداری دختران بی‌سرپرست) با اعتبار 400 میلیون ریال و یک باب منزل مسکونی مددجویی توسط خیر نیکوکار ( یزدان پناه) با صرف 600 میلیون ریال اعتبار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از نمایشگاه صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی بناب بهره برداری و برای بازدید عموم گشایش یافت.

انتهای پیام/60004/ 20/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول