اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

نماینده مردم شهرهای شرق استان گلستان:

مسکن معلولان به عنوان یک معضل جدی است

نماینده مردم شهرهای شرق استان گلستان گفت: مسکن معلولان به عنوان یک معضل جدی مطرح است و باید با جدیت نسبت به این موضوع فعالیت‌های شبانه‌روزی انجام شود.

مسکن معلولان به عنوان یک معضل جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرام کوسه غراوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار کرد: مجلس دهم در برنامه ششم کارهای اساسی را در حوزه بهزیستی انجام داده و در کمیسیون تلفیق بودجه 1396، مستمری بگیران بهزیستی به 200 هزار تومان مستمری رسید.
وی ادامه داد: مسکن معلولان به عنوان یک معضل جدی مطرح است و باید با جدیت نسبت به این موضوع فعالیت‌های شبانه‌روزی انجام شود.
کوسه‌غراوی تاکید کرد: در یک سال گذشته مسئولان بلندپایه بسیار زیاد وارد استان گلستان شده است و اعتقاد من این است که حضور مسوولان به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته باعث دلگرمی می‌شود.
وی گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان همدل‌تر از همه دوران‌ها هستند و این هماهنگ بودن نمایندگان مجلس و مسئولان باعث تاثیرپذیری بهتر تلاش‌ها بین مردم می‌شود.
 نماینده مردم شهرهای شرق استان گلستان تاکید کرد: نگاه مجمع نمایندگان بخشی‌نگر نیست بلکه نگاه ما استانی است و هر چه این نگاه گسترش یابد باعث پیشرفت استان می‌شود.
انتهای پیام/20/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول