اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در گفت‌وگو با فارس:

کابینه دولت دوازدهم جوان‌تر از دولت فعلی باشد/ سهم خواهی از کابینه دولت کنار گذاشته شود

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه دوازدهم بر اساس کارآمدی، توانمندی با معدل سنی پایین‌تر و در چارچوب تحقق وعده‌های رئیس جمهور به مردم، به مجلس معرفی شود.

کابینه دولت دوازدهم جوان‌تر از دولت فعلی باشد/ سهم خواهی از کابینه دولت کنار گذاشته شود

سیدحمیدرضا کاظمی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت : دولت یازدهم با توجه به شرایط خاص کشور و انتظارات مردم دارای یکسری نقاط قوت و یکسری نقاط ضعف بود.

وی با بیان این که ارتباط دیپلماسی و خوب با دنیا از نقاط قوت دولت یازدهم است، افزود: براساس شرایط خاص اقتصادی مقام معظم رهبری 2 سال پیاپی را به اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و این موضوع در دستور کار عوامل اجرایی کشور قرار گرفت .

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: با وجود رکود اقتصادی حاکم بر کشور که مشکلات بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی را موجب شده بود اما کارهای مثبتی در قالب اقتصاد مقاومتی درسطح کشور انجام گرفت.

کاظمی افزود: بخشی از مشکلات موجود در بخش‌های مسکن، تولید و اقتصاد داخلی بوده و بخش دیگر خارجی است، کمااینکه شرایط خاص تحریم‌ها و فشارهایی که کشورهای خارجی بر کشور ما تحمیل می‌کنند در این راستا تاثیر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار و توقع مردم این بود که دولت یازدهم دولتی جوان و با پتانسیل بالا باشد اما با وجود تجربه ذیقیمت بعضی از وزرا، این امر محقق نشد چرا که تحرک، تفکر و نو اندیشی لازمه کار بود اما که آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت و این دولت با معدل سنی بالا تیم اقتصادی آن هماهنگ عمل نکرد.

این نماینده مجلس بر عدم امکان سهم خواهی در کابینه تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود معدل سنی کابینه دولت دوازدهم پایین و جوانگرا و از افرادی با ظرفیت و توانمندی بالا تشکیل شود که قائل به سهم خواهی و جریان خواهی نباشد.

نماینده مردم  پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کابینه دوازدهم اقتصاد، ایجاد رونق در تولید و اشتغال و رفع بیکاری باید مدنظر قرار گیرد، گفت: 24 میلیون نفر واجد شرایط  به رئیس جمهور رای دادند و لذا توقع و انتظارشان از دولت دوازدهم رونق اقتصادی، تولید، توسعه و اشتغال است که این امر نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

کاظمی افزود: همان‌طور که رییس جمهور جوانگرایی،دلسوزی، عشق به انقلاب، نظام و رهبری را مد نظر دارد در معرفی کابینه خود نیز باید مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد.

وی اظهار داشت: کشور ما داری ظرفیت‌های بسیار بالایی است و لذا انتظار می‌رود ترکیب کابینه دولت دوازدهم به گونه‌ای باشد که از همه ظرفیت‌های موجود در درون کشور استفاده شود چرا که مردم انتظار دارند معدل خاص آنها در این کابینه دیده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان بیان داشت: با توجه به شرایط کشور ، مجلس با تمام توان در جهت حمایت از دولت آمادگی دارد و فضای مجلس فضای همکاری و تعامل با دولت است.

کاظمی اظهار امیدواری کرد: امید است که دولت و مجلس دست در دست هم در جهت پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری و مردم بتوانند بخشی از مشکلات مردم را با حمایت و هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول