اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

استاندار سمنان:

جلوی گسست نسل سوم انقلاب گرفته شود/ تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان اولویت شماره یک استان است

استاندار سمنان با بیان اینکه تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان اولویت شماره یک استان است، گفت: جلوی گسستی که در نسل سوم انقلاب در حال وقوع است، گرفته شود.

جلوی گسست نسل سوم انقلاب گرفته شود/ تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان اولویت شماره یک استان است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان، محمدرضا خباز صبح امروز در جلسه‌ای با هیأت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: استان سمنان بعد از اصفهان مقام دوم کشوری را در تقدیم شهید به انقلاب اسلامی به نسبت جمعیت دارد.

وی تصریح کرد: امروز همه ما نسبت به کسانی که حق حیات بر گردن ما دارند، تکلیف شرعی داریم و باید جلوی گسستی که در نسل سوم انقلاب در حال وقوع است، را با همین اقدامات معنوی و ساخت پارک موزه‌ها بگیریم.

استاندار سمنان ادامه داد: مهم‌ترین خاصیت این جلسات آن است که در کنار یکدیگر به دنبال یک کار فرهنگی ریشه‌دار هستیم و با تمام وجود آن را درک کرده‌ایم.

خباز گفت: حتی یک جوان که به ذهن او القای شبهه کرده باشند، وقتی وارد این پارک موزه شود، با انگیزه‌ای همراه با مسؤولیت آن مکان را ترک می‌کند.

وی تصریح کرد: باید این پروژه را جزو دغدغه‌های اول خود قرار دهیم و اگر قرار باشد پنج کار عمرانی را در استان سمنان ساماندهی کرده و تخصیص 100 درصدی دهیم، اولین مورد همین پارک موزه است.

استاندار سمنان اظهار داشت: انتخاب فضا و محیط در این طرح هوشمندانه بوده و یکی از خواص این پارک آن است که در کنار جاده پرتردد زائران امام رضا (ع) قرار دارد و هر فردی با اندوخته‌های فکری خود می‌تواند از این مکان معنوی بهره‌مند شود.

خباز بیان کرد: باید همه تلاش و مساعی خود را برای بهره‌برداری فاز اول این مرکز فرهنگی که مقرر شده در دهه فجر افتتاح شود، به کار ببریم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر سپاه و بسیج، جهاد سازندگی سه گردان را اعزام کرد و نقش جهادگران باید مورد توجه قرار گرفته و اقدامات آنها را درست معرفی کنیم.

استاندار سمنان گفت: ما وارث خدمات بسیار خوب گذشتگان هستیم و اگر این پروژه را با سرعت بیشتری پیش ببریم، به عزت و سربلندی استان ما می‌انجامد و تراز استان سمنان را بالا می‌برد.

خباز ادامه داد: از معاون امور عمرانی استاندار سمنان می‌خواهم که این پروژه را اولویت شماره یک استان سمنان در سال 96 قرار داده و سازمان برنامه و بودجه هم اعتبارات پیش‌بینی‌شده را سریع‌تر تخصیص دهد.

وی افزود: برای فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی هر چه زودتر اقدام کنیم، منفعت بیشتری عاید ما خواهد شد و بعضی از کارها ارزش معنوی بسیار زیادی دارند و آمادگی هرگونه رایزنی در سطح وزارتخانه‌ها را برای پیشبرد کارها و تسریع در انجام امور داریم.

استاندار سمنان افزود: در خصوص بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری، این نکته حائز اهمیت است که ما شهروند این استان و نیازمند خدمات شهرداری هستیم و از مدیران می‌خواهم که هرچه زودتر بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند تا از خدمات شهری بیشتری بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/3402/م 40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول