اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مديركل ورزش و جوانان مازندران:

تكليف حوزه جوانان در ورزش و جوانان مشخص شود

مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه ما در حوزه جوانان وظايف سنگينی بر عهده داريم و بايد تكليف حوزه جوانان در ورزش و جوانان مشخص شود.

تكليف حوزه جوانان در ورزش و جوانان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حبیب حسین‌زادگان در حاشیه جلسه شورای اداری ادارات ورزش مازندران به میزبانی نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه جوانان دارای تکلیفی ملی، استانی و منطقه‌ای هستیم اما تاکنون برای حوزه جوانان، مأموریت سازمانی مشخص نشده است و ما تاکنون براساس قانون و مصوبه مجلس به وظایف عمل کردیم.

وی افزود: ورزش مازندران به عنوان یکی از استان‌های پرتکاپو نیازمند همراهی مسؤولان است و امیدواریم با همراهی و همگامی همه مسؤولان شاهد توسعه بیش از پیش ورزش مازندران باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود که در افق توسعه برنامه پنجم به سرانه ورزشی 1.2 متر مربع دست یابیم که مازندران تقریباً به این سرانه رسیده است و اکنون دارای سرانه 1.1 متر مربع در استان هستیم.

این مسؤول اظهار کرد: ورزش شرق مازندران هم دارای ظرفیت‌های مختلفی است که در ورزش پهلوانی و قهرمانی نیازمند توجه بیشتر است تا مسیر توسعه پایدار در این بخش فراهم شود.

حسین‌زادگان ادامه داد: شرق مازندران اکنون دارای رشد مناسبی در بخش ورزش‌های گروهی، انفرادی و همگانی است و تلاش داریم تا با توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تزریق اعتبارات مناسب برای توسعه بیشتر ورزش در این بخش تلاش شود.

وی افزود: روح برادری و کمک‌رسانی در بخش ورزش امروزه در اوج است تربیت بدنی دیگر تنها به جسم توجه ندارد بلکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی، کارهای فرهنگی و توسعه‌ای ورود پیدا کرده است و در حوزه توسعه گردشگری هم گام‌های برداشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه با تأکید بر توجه به بحث ساماندهی امور جوانان و فعال کردن ستاد ساماندهی جوانان گفت: توجه به مسائل فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، ازدواج و اوقات فراغت از برنامه‌های مهم در امور جوانان است که باید توجه ویژه اعمال شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در تابستان امسال نباید ادارات در حوزه جوانان و اوقات فراغت بدون برنامه باشند، یادآور شد: همه ادارات شهرستان‌ها باید با برنامه‌ریزی مدون در این حوزه وارد شده و برای پیگیری امور جوانان و اوقات فراغت تلاش کنند.

حسین‌زادگان افزود: ورزش مازندران نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش سخت‌افزار است و باید در این بخش با تمام توان وارد شویم و به ورزش مازندران کمک کنیم.

وی گفت: تلاش داریم تا همه پروژه‌ها تعیین تکلیف شوند و با تزریق مناسب اعتبارات و با حمایت برنامه و بودجه، همکاری هیأت‌های ورزشی و با استفاده از توان و ظرفیت استانی مسیر توسعه ورزش استان را هموار و در مسیر توسعه پایدار همه‌جانبه گام برداریم.

انتهای پیام/86002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول