اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

المپیک نا‌شنوایان

تکواندو‌کار اصفهانی صاحب نشان برنز شد

بهزاد امیری تکواندو‌کار اصفهانی تیم ملی نا‌شنوایان با برتری مقابل نماینده کره جنوبی به مدال برنز رسید.

تکواندو‌کار اصفهانی صاحب نشان برنز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و سومین دوره مسابقات المپیک نا‌شنوایان که از روز سه‌شنبه 27 تیر‌ ماه آغاز شده است امروز به پایان می‌رسد.

رقابت‌های تکواندو نیز از دو روز گذشته شروع شده و امروز همزمان با پایان بازی‌ها به اتمام می‌رسد؛ 118 تکواندو‌کار از 22 کشور و در دو بخش پومسه و کیوروگی با یکدیگر رقاب می‌کنند.

بهزاد امیری تکواندو‌کار اصفهانی تیم ملی نا‌شنوایان در این رقابت‌ها در وزن منفی 68 کیلوگرم شرکت داشت و موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

امیری در بازی نخست با نتیجه 30 بر 7 تکواندو‌کار افغانستانی را شکست داد و در گام بعدی بازی را با نتیجه 23 بر 14 به نماینده روسیه واگذار کرد؛ امیری در جدول شانس مجدد با پیروزی 23 بر 1 مقابل نماینده آذربایجان به رده‌بندی رسید و با برتری 22 بر 12 برابر ورزشکار کره جنوبی به مدال برنز رسید.

تیم میلی نا‌شنوایان ایران تا پایان روز دوم رقابت‌های تکواندو موفق شد یک نشان طلا، 2 نقره و 3 برنز کسب کند و در روز پایانی 4 نماینده دیگر ایران به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/63090/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول