اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس مرکز اسلامی امام رضا(ع) در شهر بیرمنگهام:

نیازمند کمک خیران برای ساخت مؤسسه در مرکز شهر بیرمنگهام هستیم

رئیس مرکز اسلامی امام رضا(ع) در شهر بیرمنگهام انگلیس گفت: نیازمند کمک خیران برای ساخت مرکز اسلامی امام رضا(ع) در مرکز شهر بیرمنگهام هستیم.

نیازمند کمک خیران برای ساخت مؤسسه در مرکز شهر بیرمنگهام هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام حسین محمدیان یک‌شنبه‌شب در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در این شهرستان اظهار کرد: حضور امام رضا(ع) برای ما نعمت است و خداوند به ما توجه کرده که در این موقعیت قرار داریم.

وی با بیان اینکه زبانی داریم که قرآن با آن با ما صحبت کرده و آن هم زبان فطرت است افزود: از ویژگی‌های امام رضا(ع) این است که با دلها صحبت می‌کند زبانش زبان دل است.

رئیس مرکز اسلامی امام رضا(ع) در شهر بیرمنگهام با اشاره به اینکه ما چیزهایی داریم که فقط باید یک بار به آنها توجه کنیم خاطرنشان کرد: ولایت اهل بیت(ع)، ولایت خداوند است.

این مسؤول با اعلام اینکه در سال 2001 تعداد 220 مؤسسه اسلامی وجود داشت بیان کرد: یک مؤسسه خیریه ایجاد کردیم که 80 دانش‌آموز داریم که فارسی و قرآن یاد می‌گیرند.

محمدیان با بیان اینکه یک مؤسسه علمی هم در بیرمنگهام داریم افزود: با جوانان ارتباط زیادی داریم، درک نسبت به جوانان، شناخت فرهنگ جوانان، با زبان آنان صحبت کردن باعث شده تا با جوانان ارتباط بگیریم.

وی گفت: در بیرمنگهام مساجد بزرگی وجود دارد، اما ما مکانی در مرکز شهر نداریم نیازمند این هستیم تا خیران کمک کنند تا مؤسسه‌ای در مرکز شهر بیرمنگهام دایر کنیم.

انتهای پیام /86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول