اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره اوقاف گنبدکاووس خبر داد

کسب رتبه برتر کشوری آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح ضیافت الهی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از کسب رتبه برتر کشوری آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

کسب رتبه برتر کشوری آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح ضیافت الهی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام نصرت‌الله جعفری ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) با اشاره به برگزاری موفق طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در این آستان مقدس اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق را قرین راه ما کرد تا برای نخستین سال این طرح را به صورت کامل و در همه 30 روز ماه مبارک رمضان اجرایی کردیم که مورد استقبال بی‌نظیر و غیرقابل انتظار مردم اعم از زائران و مجاوران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار بنده و همکاران نسبت به موفقیت این طرح کمی تردید داشتیم، افزود: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از همان ابتدا تاکید داشتند که مردمان گنبدکاووس خون‌گرم، مومن و علاقه‌مند به فضای مذهبی و دینی هستند و در صورت اجرای طرح ضیافت الهی قطعا با علاقه و عشق روزه خود را در کنار مضجع شریف نوه بلافصل امام سجاد (ع) افطار خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید براینکه پیش از این در روزهای غیر از پنج‌شنبه نماز جماعت در امامزاده با تعداد معدودی برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: امسال با برگزاری طرح ضیافت الهی همگان شاهد برگزاری نماز جماعت باشکوه با حضور چند هزار نفری در آستان قدس امامزاده یحیی بن زید (ع) بودیم که اتفاق بزرگ و مبارکی بود.

جعفری با اشاره به اینکه در ارزیابی مسوولان کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) کم‌نظیر توصیف شده است، ادامه داد: در این ارزیابی‌ها توانسته‌ایم در جمع دو مکان برتر اجرای این طرح باشیم که نشان از عمق ارادت مردم به این آستان مقدس و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خادمان و مدیران آستان شریف امامزاده یحیی بن زید (ع) دارد.

وی از حضور بیش از 5 هزار نفر زائر و مجاور در شب‌های قدر و در برخی از شب‌های اجرای طرح ضیافت الهی در آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) خبر داد و گفت: از همه مدیران و مسوولان به ویژه ادارات آبفار، هلال احمر، راهور، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، اتوبوسرانی و همه کسانی‌که در طول مدت ماه رمضان به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس بر آمادگی این اداره برای همکاری با هیئت امنا و خادمان آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح ضیافت الهی در سال‌های بعد تاکید کرد و افزود: بسیاری از مردم و خیرین نیز از هم اکنون برای کمک در سال آتی به ما مراجعه کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم توفیق خدمتگزاری را در این مسیر در سال‌های بعدی نیز داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از خادمان و فعالان طرح ضیافت الهی از جمله مهدی باقریان خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان گلستان به پاس تلاش در انعکاس اخبار و رویدادهای این طرح معنوی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول