اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی خبر داد

داشتن 18 تا 50 سال تمام، شرط سنی عضویت در صندوق بیمه عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، از ابتدای مردادماه جاری شرط سنی برای عضویت در این صندوق، داشتن 18 تا 50 سال تمام است.

داشتن 18 تا 50 سال تمام، شرط سنی عضویت در صندوق بیمه عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی، محمدنظری با بیان اینکه براساس این قانون در حال حاضر صرفاً زنان و مردان متولد بعد از 1346 می‌توانند به عضویت صندوق درآیند، اظهار داشت: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری محل سکونت خود نسبت به نام‌نویسی و بیمه پردازی اختیاری در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیمه‌گزاران صندوق با استفاده از کمک 10 درصدی دولت تدبیر و امید از مزایای چهارگانه مستمری‌های بازنشستگی پیش از موعد، پیری، از کارافتادگی و فوت برخوردار می‌شوند.

نظری همچنین مشمولان عضویت در صندوق  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را تمام زنان و مردان فاقد بیمه اجتماعی ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت، عشایر، کشاورزان غیرساکن در روستاها، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، معرفی شدگان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی برشمرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول