اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد

فعالیت 2هزار سامانه ترددشمار در جاده‌های کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: 2 هزار سامانه تردد شمار به‌عنوان نخستین سامانه هوشمند جاده‌ای نصب شده در کشور در حال فعالیت است.

فعالیت 2هزار سامانه ترددشمار در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اکبر آشوری در نشست با معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 2 هزار سامانه تردد شمار به‌عنوان نخستین سامانه هوشمند جاده‌ای نصب شده در کشور در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: آمارهای ثبت شده بر روی این سامانه نشان از افزایش هرساله تردد در شبکه‌های جاده‌ای کشور دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه توسعه سامانه‌های هوشمند در شبکه جاده‌ای از مأموریت‌های این مرکز است، گفت: با هماهنگی پلیس راه 600 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در حال بهره‌برداری است که 300 سامانه از این تعداد به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

آشوری افزود: مرکز مدیریت راه‌های کشور در تلاش است این تعداد سامانه را تا پایان سال آینده به یک‌هزار و 879 مورد افزایش دهد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی و مکان‌یابی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری 31 سامانه از این تعداد در حال نصب و راه‌اندازی است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه در راستای مأموریت‌های این مرکز 35 سامانه توزین در حال حرکت نیز برای شناسایی و جلوگیری از ورود اضافه تناژها به شبکه جاده‌ای کشور در حال بهره‌برداری است، عنوان کرد: تا ابتدای سال آینده 65 سامانه توزین در حال حرکت نصب می‌شود که مراحل مکان‌یابی و مطالعاتی این سامانه‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/68020/م1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول