اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان خبر داد

گم شدن 2 نوجوان 16 ساله گنبدی در ارتفاعات مینودشت/ حال و روز نامشخص مفقودان پس از گذشت 6 روز گم شدگی

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از مفقود شدن دو نوجوان 16 ساله از شهرستان گنبدکاووس در ارتفاعات شهرستان مینودشت خبر داد.

گم شدن 2 نوجوان 16 ساله گنبدی در ارتفاعات مینودشت/ حال و روز نامشخص مفقودان پس از گذشت 6 روز گم شدگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا صیاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص حادثه گمشدگی دو پسر نوجوان در ارتفاعات شهرستان مینودشت اظهار کرد: متاسفانه امروز پس از گذشت 6 روز از زمان گم شدن دو نوجوان 16 ساله در ارتفاعات شهرستان مینودشت، موضوع از طریق خانواده این دو نوجوان به هلال احمر گزارش شد.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت مدت زمان زیادی از زمان گم شدن این دو نوجوان، بلافاصله تیم‌های واکنش سریع و امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای اجرای عملیات جست‌‌وجو وارد عمل شدند.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم‌های امداد و نجات از دو شهرستان مینودشت و گنبدکاووس به همراه تیم‌های واکنش سریع استان در حال اجرای عملیات جست‌وجو در منطقه هستند.

صیاد بیان کرد: بررسی‌های حاکی از آن است که احتمالا این دو نوجوان در ارتفاعات جنگلی شهرستان مینودشت باشند که در حال حاضر تلاش برای بافتن این دو نوجوان همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر چهار تیم‌های سگ‌های تجسس نیز بکارگیری شده تا هر چه سریعتر بتوانیم این دو نوجوان را سالم به آغوش خانواده باز گردانیم.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان بیان کرد: متاسفانه اطلاع‌رسانی دیرهنگام این حادثه یکی از مسائلی است که ما را دچار مشکل کرده و تقاضای ما از شهروندان این است در صورت هرگونه اتفاق به خصوص مفقود شدن افراد در مناطق مختلف هماند جنگل و کوه بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان اطلاع‌رسانی کنند تا بلافاصله عملیات جست‌وجو و امداد و نجات آغاز شود.

وی در پایان ابراز کرد: تلاش ما این است که به امید خدا این دو نوجوان به سرعت پیدا شده و به آغوش خانواده بازگردند.

انتهای پیام/30/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول