اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیر بسیج سازندگی سپاه قائم‌شهر خبر داد

ساخت 6 خانه برای افراد محروم به همت بسیجیان قائم‌شهری

مدیر بسیج سازندگی سپاه قائم‌شهر گفت: با تلاش و همت بسیجیان و خیران قائم شهری 6 خانه برای افراد محروم و کم‌بضاعت این شهرستان ساخته می‌شود.

ساخت 6 خانه برای افراد محروم به همت بسیجیان قائم‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی خرسند چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه اقدامات خوبی انجام شد، اظهار کرد: پروژه ساخت 6 خانه محروم از ابتدای سال در روستاهایی از جمله گل‌افشان و سیف‌کتی قائم‌شهر به همت بسیجیان پایگاه محلات و دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی کلید خورد که در هفته دفاع مقدس تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در ساخت این خانه‌ها 15 نفر در هر واحد مشغول کارند و هزینه ساخت هر خانه به صورت تقریبی50 میلیون تومان برآورد شده که 20 میلیون تومان از سوی کمیته امداد و بقیه آن توسط خیران تأمین می‌شود.

مدیر بسیج سازندگی سپاه قائم‌شهر با اشاره به همت بلند خیران شهرستان در همکاری و مساعدت در ساخت این خانه‌ها، گفت: آقایان باباپور، نودهی و هنرمند از خیران همیشه در صحنه هستند که با حمایت‌های مالی خود کمک شایانی به ساخت خانه‌های محروم  می‌کنند.

به گزارش فارس، تاکنون گروه‌های جهادی همچون بسیج محلات، بسیج دانشجویی، بسیجیان گردان امام حسین(ع) و پاسداران سپاه ناحیه قائم‌شهر در ساخت چنین پروژه‌هایی با بسیج سازندگی همکاری و مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/86044/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول