اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

آغاز تحقیقات جنایی پلیس برای کشف حقیقت مرگ 2 نوجوان 16 ساله گنبدی

رئیس پلیس آگاهی گلستان از آغاز تحقیقات جنایی پلیس برای پرونده مرگ دو نوجوان مفقود شده اهل شهرستان گنبدکاووس که در روستای حاجی قوشان کشف شدند خبر داد.

آغاز تحقیقات جنایی پلیس برای کشف حقیقت مرگ 2 نوجوان 16 ساله گنبدی

مجتبی مروتی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از کسب خبری مبنی بر کشف دو جسد توسط افراد محلی در روستای حاجی قوچان شهرستان گنبدکاووس، بلافاصله تیم‌های تجسس و انتظامی به محل اعزم می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام مفقود شدن دو جوان 16 ساله اهل شهرستان گنبدکاووس و تلاش یگان‌های انتظامی و امدادی، پس از بررسی اجساد و کشف مدارک شناسایی از هر دو جسد مشخص شد این دو نفر همان جوانان 16 ساله‌ مفقود شده هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات انتظامی برای انتقال اجساد به پزشکی قانونی برای تشخیص هویت و تعیین علت مرگ و زمان مرگ این دو نوجوان انجام و در انتظار نظر پزشکی قانونی هستیم.

مروتی بیان کرد: با توجه به آنکه این دو نوجوان از 6 روز گذشته از خانه خارج شده و اجساد آنها شب گذشته کشف شد، پلیس وظیفه دارد نسبت به اجرای اقدامات تحقیقاتی برای کشف واقعیت اقدامات تحقیقاتی و جنایی خود را اجرا کند.

وی تاکید کرد: در این راستا تیم ویژه تحقیقاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان با تشکیل پرونده و اخذ دستور قضایی در حال تحقیقات میدانی و جنایی برای کشف حقیقت هستند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: نکاتی در کشف اجساد این دو نوجوان وجود دارد که نمی‌توان به طور قطع روی آن اظهار نظر کرد و باید نظر نهایی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص علت و زمان مرگ اعلام شود تا بتوان درباره جنایی بودن یا نبودن این پرونده اظهار نظر کرد اما پلیس به طور قطع برای کشف حقیقت تمام تلاش خود را به صورت 24 ساعته اجرا می‌کند.

گفتنی است، این دو نوجوان 16 ساله که اهل شهرستان گنبدکاووس هستند عصر روز جمعه گذشته به قصد تفریح از خانه خارج شده و شب گذشته پس از 6 روز مفقودی، اجساد آنها در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبدکاووس پیدا شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود که مفقود شدن این دو نوجوان پس از 6 روز به هلال احمر اطلاع داده شد که متاسفانه شامگاه گذشته اجساد آنها توسط نیروهای مردمی کشف شده است.

بررسی‌ها نشان داده که این دو نوجوان در آخرین تماس خود در شب جمعه گذشته با خانواده خود در ارتباط بوده و اعلام کردند که در حال بازگشت به خانه هستند که پس از گذشت نیم ساعت از آخرین تماس تلفن همراه آن‌ها خاموش شده و اجساد آنها شب گذشته کشف شد.

این دو نوجوان اهل شهرستان گنبدکاووس بوده و در یک محله زندگی می‌کردند.

انتهای  پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول