اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

با حضور معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز

جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در هشجین برگزار شد

به همت ستاد برگزاری مراسمات مذهبی و سپاه محمد رسول الله (ص) جشن بزرگ ولادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت در هشجین برگزار شد.

جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در هشجین برگزار شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از اردبیل، شب گذشته جشن بزرگ ولادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت با حضور معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز و به همت ستاد برگزاری مراسمات مذهبی و سپاه محمد رسول الله (ص)  در مسجد جامع شهر هشجین برگزار شد.

این جشن که با استقبال پر شور و وصف نشدنی شهروندان هشجینی همراه بود با مولودی خوانی و اجرای تواشیح  و سرود ادامه یافت.

معاون مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان البرز در این جشن با تبریک زادروز میلاد حضرت امام رضا (ع) افزود:: ماه ذیقعده ماه مبارکی است که با ولادت حضرت معصومه (س)  و روز مبارک دختر آغاز می‌شود و باید چنین روزهایی را قدر بدانیم.

حاتمی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) در زمان حیات مبارک خویش کانون مهر و عاطفه نسبت به مردم و مظهر عشق و محبت نسبت به آن‌ها بود، اضافه کرد: همه ما باید ولایت‌پذیر باشیم زیرا هر کسی در مسیر ولایت حرکت نکند عاقبت به خیر نخواهد شد..

 وی با تأکید بر لزوم مهرورزش و محبت در جامعه، ادامه داد: با مطالعه زندگی این امام رئوف محبت و صمیمیت را سرلوحه زندگی خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان مراسم به کسانی که منتسب به نام مبارک رضا بودند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/3356/411

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول