اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

بهره‌مندی بیش از ٤٠٠ فعال قرآنی از تسهیلات بیمه تکمیلی

پیرو ابلاغ تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، تاکنون ٤٠٠ فعال قرآنی عضو صندوق به منظور استفاده از مزایای درمانی بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

بهره‌مندی بیش از ٤٠٠ فعال قرآنی از تسهیلات بیمه تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته ابلاغیه‌ای پیرو ارائه تسهیلات بیمه تکمیلی فعالان قرآنی اعلام شد تا فعالان قرآنی به تناسب توانمندی و نیاز از این تسهیلات استفاده کنند که تاکنون ٤٠٠ فعال قرآنی عضو صندوق برای استفاده از مزایای درمانی بیمه تکمیلی ثبت‌نام کردند.

این افراد با پرداخت حق بیمه تکمیلی از تسهیلات ٦٠ درصدی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان خرداد ١٣٩٧ بهره‌مند خواهند بود.

فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر می‌توانند تا امروز ١٥ مردادماه با مراجعه به نشانی اینترنتی صندوق اعتباری هنر www.honarcredit.ir نسبت به ثبت‌نام و واریز اینترنتی سهم خود، از تسهیلات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.

لازم به ذکر است تسهیلات یاد شده در سه سطح پیش‌بینی شده است که افراد متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی را (طرح امید ٦٠ هزار تومان، طرح آرامش ٣٠٠ هزار تومان، طرح رفاه ٥٠٠ هزار تومان) انتخاب کنند.

بنابر طرح «رفاه» که حق بیمه بیشتری را شامل می‌شود متقاضیان عضو صندوق می‌توانند از امکاناتی چون جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی، جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری بدون سقف بهره ببرند.

علاقمندان طرح «آرامش» نیز می‌توانند از امکاناتی چون جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی بدون سقف استفاده کنند. اما در این طرح سقف پرداخت بیمه در بخش جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری ٤ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در طرح «امید» نیز سقف پرداخت در بخش جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری ٣ میلیون تومان محاسبه شده است اما در بخش جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی، جبران هزینه‌های شیمی درمانی و جبران هزینه‌های اعمال جراحی های پیوند اعضا بدون سقف در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که پرداخت هزینه‌های درمان با قید واژه «پرداخت بدون سقف» تنها در شرایطی به معنای پرداخت تمام هزینه‌های درمان تلقی می‌شود که هزینه‌های بیمارستان مطابق تعرفه نظام پزشکی که هر ساله توسط دولت تعیین می‌شود محاسبه شده باشد. درعین حال فرانشیز بیمه نیز از بیمه‌شدگان دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول