اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حفاری اهواز:

اهداف باشگاه حفاری اهواز استفاده از نفرات بومی و کاهش هزینه‌هاست/فعالیت باشگاه در 32 رشته

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حفاری اهواز گفت: اهداف این باشگاه استفاده از نفرات بومی و کاهش هزینه‌هاست.

اهداف باشگاه حفاری اهواز استفاده از نفرات بومی و کاهش هزینه‌هاست/فعالیت باشگاه در 32 رشته

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اهواز در مورد فعالیت رشته‌های ورزشی و اهداف این باشگاه اظهار داشت: شرکت‌ ملی‌حفاری ایران در راستای مسؤولیت اجتماعی در ورزش خوزستان، کشور و میادین بین‌المللی در بُعد همگانی و قهرمانی فعالیت داشته و در این راستا و حمایت از ورزش خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه در 32 رشته ورزشی و 120 رده سنی فعالیت دارد که از این بین 12 رشته فعال در لیگ‌های کشوری و 7 رشته ورزشی در لیگ‌های برتر هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حفاری اهواز در ادامه تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانید رسالت شرکت‌ملی‌ حفاری ایران در استخراج میادین نفت‌وگاز در زمره مشاغل سخت بوده، از این رو از اهم فعالیت‌های ما مربوط به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و توسعه برنامه‌های ورزشی در دستگاه‌های حفاری است.

نجفی در مورد بومی کردن باشگاه‌های ورزشی حفاری بیان کرد: در راستای سیاست‌ها و اهداف باشگاه در راستای بومی کردن و کاهش هزینه‌ها، با راه‌اندازی آکادمی و مدارس فوتبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال و اخیراً وزنه‌برداری و شناخت ظرفیت‌ها و استعدادها و رشد آن‌ها در آینده با تزریق این بازیکنان به تیم‌های بزرگسالان، از حضور آن‌ها بهره و کمتر به سمت بازیکنان غیربومی با هدف جذب جوانان و تقویت ورزش خوزستان برویم.

وی در ادامه در خصوص عدم شرکت تیم بزرگسالان وزنه‌برداری این باشگاه در مسابقات گفت: فصل آینده در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بومی کردن و تربیت نسل جدید، تصمیم به سرمایه‌گذاری در تیم جوانان کرده‌ایم که در آینده این ورزشکاران به تیم بزرگسالان تزریق شوند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی حفاری اهواز در پاسخ به سؤال حضور همزمان فصل آینده تیم جوانان وزنه‌برداری در مسابقات جوانان و بزرگسالان گفت: به‌ دلیل فشار و سنگینی مسابقات و احتمال مصدومیت ورزشکاران نمی‌توانیم با تیم جوانان در مسابقات بزرگسالان شرکت نماییم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول