اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس گزارش می‌دهد

قرارداد سازمان گسترش و رنو در آستانه امضا/ آب و جاروی وزارت صنعت برای فرانسوی‌ها

قرارداد سازمان گسترش و رنو فرانسه در حالی قرار است تا دقایقی دیگر امضا شود که کارگران در حال آب و جارو کردن ساختمان وزارت صنعت برای حضور هیأت فرانسوی هستند.

قرارداد سازمان گسترش و رنو در آستانه امضا/ آب و جاروی وزارت صنعت برای فرانسوی‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از ماه ها کش مکش بین سازمان گسترش و رنو فرانسه بالاخره قرار است قرارداد همکاری مشترک این دو شرکت امروز با حضور وزیر صنعت، مسولان سازمان گسترش و رنو فرانسه به امضا برسد.

بر این اساس قرار است خودروهای نیو سیمبل و نیو داستر در کارخانه بن رو به تولید برسند. در همکاری 660 میلیون یورویی رنو و ایدرو، طرف فرانسوی سهم 60 درصدی را دارا است و سهم سازمان گسترش 20 درصد و سهم نگین خودرو که واردکننده محصولات رنو است نیز 20 درصد دیده شده است.

همزمان با ورود هیأت فرانسوی به وزارت صنعت، کارگران مشغول تمیز کردن ساختمان وزارت صنعت هستند.

مهر سال گذشته توافق‌نامه شرکت رنو فرانسه با سازمان گسترش به عنوان یک دستگاه دولتی متعلق به وزارت صنعت در حالی در حضور وزیر صنعت به امضا رسید که رنو هیچ اقدامی در جهت جبران عملکرد منفی خود در ایران نکرد و خبری از پرداخت خسارت از سوی فرانسوی‌ها نیز مطرح نشد.

به این ترتیب در حالی که طبق گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد عملکرد شرکت‌های خودروساز، شرکت رنو موظف به پرداخت خسارت به ایران شده بود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول