عبدالرضا پیرویمنش امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: تعداد 185 گزارش اخذ شده توسط سامانه مذکور، 125 مورد مربوط به گرانی کالا و 60 مورد مربوط به گرانی خدمات بود.
وی بیشترین اخبار و گزارشهای واصله در بخش کالا را انواع حبوبات، گوشت قرمز، سیب زمینی، پیاز و تخم مرغ برشمرد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه با اشاره به گزارشهای حوزه خدمات، تصریح کرد: در حوزه خدمات نیز بیشترین گزارشهای واصله مربوط به تعمیرات کولر، رستورانها و سالنهای غذاخوری و فستفودها، تعمیر خودروها و آرایشگران زنانه بود.
پیرویمنش عنوان داشت: 40 درصد از گزارشهای واصله در بخش کالا مربوط به انواع حبوبات و 25 درصد گزارشهای واصله مردمی در بخش خدمات مربوط به تعمیرات کولرهای گازی و اسپلیت بود.
وی خاطرنشان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارشهای مردمی در سراسر استان در تمام ساعات شبانهروز است.
انتهای پیام/3264/88023