اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

عکس گرفتن برخی نمایندگان با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه بود/ نمایندگان از مردم و خانواده شهدا عذرخواهی کنند

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان؛ اقدام نسنجیده برخی نمایندگان خانه ملت در عکس گرفتن با موگرینی را جای بسی تأسف دانست و این حرکت ناپسند را تقبیح کرد و گفت: عکس گرفتن برخی نمایندگان با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه بود.

عکس گرفتن برخی نمایندگان با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه بود/ نمایندگان از مردم و خانواده شهدا عذرخواهی کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: نماینده مردم در مجلس حافظ عزت و امنیت ملت خود است و منتخب مردم باید بداند خانه ملت نماد عزت و غرور ملی است و هرچه موجب خدشه‎دار شدن آن شود با پاسخ سخت مردم مواجه خواهد شد.

وی رفتار نابخردانه برخی نمایندگان در خانه ملت را ناشی از خودباختگی و بی‎بصیرتی آنها برشمرد و تصریح کرد: عکس گرفتن با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه آن عده از نمایندگانی بود که به جای نشان دادن ابهت و عزت ایرانی، مقهور زرق و برق غرب شده و علاقه شخصی خود را در قالب نماینده ملت به نماینده دشمنان دیرین این مرز و بوم نشان دادند.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان در خصوص بازتاب جهانی رفتار ناهنجار برخی نمایندگان افزود: حداقل انتظار از نمایندگانی که مرتکب چنین خطایی شدند این است که از پیشگاه ملت عزت‎مند و ولایت‎مدار ایران و خانواده‎های معزز شهدا و خاصه شهدای مدافع حرم و شهید مدافع مجلس عذرخواهی کنند.

رعایتی با اشاره به اینکه حرکت سخیف نمایندگان در مراسم تحلیف و عکس یادگاری با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موجب جریحه‎دار شدن قلوب ملت ایران خصوصا خانواده‎های شهدا شد، گفت: این اقدام زشت و زننده با عزت ملت ایران، منویات مقام معظم رهبری و امام راحل سازگاری ندارد، این رفتارها از نمایندگانی که باید عصاره فضایل ملت باشند هیچگاه پذیرفتی نیست.
انتهای پیام/30/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول