اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی محقق شد

راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان کلید خورد

همزمان با روز خبرنگار، تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان در خانه حریری تبریز به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی آغاز شد تا روند افتتاح آن سرعت گیرد.

راه‌اندازی موزه مطبوعات آذربایجان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آغاز روند تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان مقدمه راه‌اندازی آن است، وعده‌ای بود که این انجمن قول آن را به خبرنگاران داده بود و با پایان مرمت این بنای تاریخ و تکمیل تجهیزات به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

این امر پس از آن صورت گرفت که در تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی و میراث فرهنگی استان قرار شده بود پس از مرمت با همکاری انجمن استان موزه مطبوعات آذربایجان در خانه حریری تبریز راه‌اندازی شود.  

خانه حریری مربوط به دوره قاجار است و در تبریز، خیابان تربیت، کوچه نور هاشمی، پلاک 132 واقع شده و این اثر در تاریخ 27 دی 1377 با شمارهٔ ثبت 2242 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در سال 92 در آستانه روز خبرنگار بود که مدیرکل وقت میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد در نشست شورای عالی سیاست‌گذاری ثبت آثار تاریخی، راه‌اندازی موزه مطبوعات در خانه حریری تبریز، به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول