اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس نهم:

رئیس‌جمهور اجازه ندهد دولت سمت‌وسوی سیاسی پیدا کند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس نهم گفت: رئیس‌جمهور اجازه ندهد دولت دوازدهم سمت‌وسوی سیاسی پیدا کند.

رئیس‌جمهور اجازه ندهد دولت سمت‌وسوی سیاسی پیدا کند

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: دولت یازدهم در چهار سال گذشته شعار اعتدال را در پیش‌گرفت و حداقل باید این شعار را در عزل و نصب‌های وزیران، مدیران و... رعایت می‌کرد که امیدواریم در دولت دوازدهم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افراد توانمند، خوش‌فکر، با برنامه و مسئولیت‌پذیری در کشور وجود دارند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف خدمت کرده و باری را از دوش مردم بردارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس نهم خاطرنشان کرد: بسیاری از این افراد بدون توجه به جناح‌های سیاسی و بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی فعالیت کرده و مهم‌ترین دغدغه آن‌ها رفع مشکلات مردم است

آصفری با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید 40 میلیون رأی اخذشده را پشتوانه‌ای برای دولت قلمداد کند، افزود: دولت اگر بخواهد افراد را در زیر ذره‌بین گرفته و رأی دادن یا ندادن آن‌ها را ملاکی برای گزینش قرار دهد قطعاً موفق نخواهد شد.

به گفته وی دولت دوازدهم باید از نیروهای توانمند استفاده کند تا پس از پایان دوره چهارساله دوم عملکرد مناسبی را در کارنامه خود باقی بگذارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس نهم ادامه داد: دولت دوازدهم اجازه ندهد نگاه‌های حزبی در تصمیم‌گیری‌ها، مصوبات، لوایح مجلس و... نفوذ کند تا از سیاسی بازی در کابینه دولت جلوگیری شود.

آصفری تصریح کرد: موضوعات عمرانی، آموزشی، اشتغال‌زایی، معیشت مردم، توسعه روابط با دیگر کشورها و... باید به‌عنوان بایدونبایدهای دولت موردتوجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/30/3371

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول