اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

نماینده سابق مردم شهریار در مجلس:

رئیس‌جمهور میانگین سنی دولت دوازدهم را پایین بیاورد/ نباید از پیرمردها در حوزه اجرایی استفاده کنیم!

نماینده سابق مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید میانگین سنی دولت دوازدهم را پایین بیاورد، گفت: نباید از پیرمردها در حوزه اجرایی استفاده کنیم.

رئیس‌جمهور میانگین سنی دولت دوازدهم را پایین بیاورد/ نباید از پیرمردها در حوزه اجرایی استفاده کنیم!

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران درباره دولت دوازدهم به‌عنوان پیرترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دولت‌های مختلف در ادوار گذشته در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی با میانگین سنی متفاوت خدمت کرده‌اند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در دولت یازدهم در برخی از وزارتخانه‌ها از وزرای پیر استفاده کرد و به‌نوعی تیم دولت سالخورده و پیر بود.

نماینده سابق مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم هم طبق اسامی وزرای پیشنهادی از میانگین سنی نزدیک به ۶۰ سال برخوردار است، تصریح کرد: این میانگین سنی سیمای پیر دولت دوازدهم را نشان می‌دهد؛ توصیه‌ها به رئیس‌جمهور قبل از شکل‌گیری دولت دوازدهم، جوان‌گرایی است.

گروسی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم برای امور اجرایی باید از مدیران جوان و متخصص استفاده کرد، افزود: این مهم به شکل‌گیری کابینه دولت هم برمی‌گردد و رئیس‌جمهور باید از وزرای جوان و متخصص استفاده کند.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم باتجربه‌ها باید در مسند قانون‌گذاری قرار گیرند، اضافه کرد: طبق این نظر که تجربه جهانی در کشورهای پیشرفته جهان نشان داده است، مجلس و شوراهای اسلامی شهرها باید از افراد باتجربه بالا تشکیل شود.

نماینده سابق مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه عکس این روند جهانی در کشور ما اجرا شده است، تصریح کرد: متأسفانه افراد با سن بالا بر کرسی امور اجرایی مانند وزارتخانه‌ها تکیه زده‌اند و در شوراهای اسلامی شهر و حتی مجلس شاهد حضور جوانان هستیم.

گروسی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور از مدیران اجرایی جوان در کابینه دولت دوازدهم استفاده کند، اضافه کرد: جوانان بانشاط‌تر هستند و می‌توانند در جهت اجرای امور وزارتخانه‌ها بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه پیرمردها را در مسند امور اجرایی می‌گذاریم، افزود: این اقدام بهره‌وری کاری وزارتخانه‌ها را کاهش می‌دهد.

نماینده سابق مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید میانگین سنی دولت دوازدهم را کاهش دهد، تصریح کرد: روحانی باید افراد پیرمرد و سن بالا را از ساختار دولت دوازدهم خارج کند.

گروسی با اشاره به اینکه پایین آوردن میانگین سنی وزرا و جوان کردن دولت در راستای پیشرفت و رفع مشکلات کشور بهتر جواب می‌دهد، اظهار کرد: نشاط و شادابی وزرا به جوانی آن‌ها برمی‌گردد و به وزارتخانه تحرک می‌دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول