اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اصحاب رسانه افسران جنگ اراده‌ها هستند/ بسیج رسانه سدی محکم برابر تهاجم رسانه‌ای دشمن است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ اراده‌ها هستند و بسیج رسانه سدی محکم برابر تهاجم رسانه‌ای دشمن است.

اصحاب رسانه افسران جنگ اراده‌ها هستند/ بسیج رسانه سدی محکم برابر تهاجم رسانه‌ای دشمن است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست تخصصی رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی در فرهنگسرای کومش سمنان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه استان سمنان، به نقش رسانه در فضای امروز دنیا پرداخت و اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی‌های فرهنگی و اجتماعی نقش رسانه بیشتر به چشم می‌آید و مرز جنگ و صلح فروریخته و با هم ممزوج شده و تحت شرایط بحرانی که جنگ نرم و غیرفیزیکی مقابل آرا، اندیشه‌ها، افکار و باورهاست و رسانه به‌شدت اثرگذار است.

وی افزود: رسانه مفهوم زمان را از میان برداشته و یک اندیشه و ایده و حقیقت مجاز و در آن واحد در یک لحظه از جایی به جای دیگر منتقل می‌شود و از قبل یک حادثه کوچک جهانی مطلع می‌شود و این نقش برجسته رسانه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: منطقه جغرافیایی غرب آسیا مرکز ثقل حرکت‌های انسانی، آزادی‌خواهی و انقلاب‌ستیزی در قالب انقلاب اسلامی شکل گرفته و رسانه نقش داشته است.

شاهچراغی با اشاره به تجهیزات، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در جبهه باطل بیان کرد: اصحاب رسانه به‌واسطه اعتقاد، تعهد، تخصص و به جهت حضور در متن حادثه اگر بتوانند از ظرفیت تعهد و تخصص خوب استفاده کنند و برداشت صحیح حادث باشند، خیلی نگران تقابل با جبهه باطل نیستند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: ما به‌خوبی در این دوران نشان دادیم که تحلیل اجزای مؤثر هر بخش و در ترازو قرار دادن آن با حضور جوانان و مردم علی‌رغم نابرابری، کفه ترازو به سمت ما سنگینی کرد و در حوزه رسانه هم می‌تواند همین باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: در شرایط کنونی، جمع شدن اصحاب رسانه بر محور حق در نظام اسلامی که حق قطعی خداست و در حوزه انسان‌ها صاحب اصلی امام دوازدهم امام زمان (عج) در میدان حضور دارد و مرتبه کمال انسانی را در صحنه عینی و کف جامعه حس کنیم و ولی‌فقیه را از این منظر تعبیر می‌کنیم و در صحنه جهانی به این مدل اظهار تمایل به شیوه خود بررسی می‌کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در این عرصه، بسیج رسانه اهمیت دارد؛ چراکه بسیج آحاد مردم است و خاص رسانه که سازمانی انجام می‌شود و بسیج رسانه فرصتی است تا اصحاب رسانه با تعهد و تخصص برابر دشمن مانند سد محکم در مقابل تهاجم سنگین رسانه‌ای قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ نظامی نداریم و جنگ تحمیل اراده‌هاست که رسانه در آن اثرگذار است، گفت: امروز میدان‌های جنگ فیزیکی هم محصول جنگ اراده‌هاست و اصحاب رسانه افسران و سربازان این جنگ هستند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول