اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته صورت گرفت

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اطراف اصفهان

با اخذ دستور مقام قضایی، سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهر اصفهان با همکاری نیروی انتظامی اقدام به دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.

دستگیری 64 دختر و پسر در استخر پارتی اطراف اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سربازان گمنام امام زمان(عج)سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان روز گذشته با اخذ دستور مقام قضایی و طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 نفر از دختران و پسران در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.

دختران و پسران حاضر در این پارتی به‌صورت نیمه‌برهنه ضمن شرب خمر در مکانی مشخص حضور یافته بودند که با پیگیری و اشراف به موقع سربازان گمنام دستگیر شدند.

در این عملیات مقداری مشروبات الکلی و سایر اقلام ترویج فساد و فحشا از متهمان کشف و ضبط شد و پرونده این متهمان برای رسیدگی به مقام قضایی ارسال و در حال رسیدگی است.

در پی این اتفاق اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) به خانواده‌ها و جوانان توصیه کرده است به جد مراقب دام‌های شیطانی شیادان باشند تا در دام این افراد قرار نگیرند.

به گزارش فارس، عوامل این شبکه به منظور ترویج و اشاعه فساد و فحشا و اخاذی، فیلم‌هایی از مراسم‌های خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشرکرده بودند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول