اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

امروز صورت مي‌گيرد

رونمايي از کتاب «دوره مقدماتی موسیقی کودکان» در همدان با حضور نادر مشايخي

به همت آموزشگاه آزاد موسیقی « نی لبک» و با حضور استاد نادر مشایخی از کتاب دوره مقدماتی موسیقی کودکان نوشته رضا جمشیدیان در همدان رونمایی می شود.

رونمايي از کتاب «دوره مقدماتی موسیقی کودکان» در همدان با حضور نادر مشايخي

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و به همت آموزشگاه آزاد موسیقی «نی لبک» و با حضور استاد نادر مشایخی از کتاب دوره مقدماتی موسیقی کودکان نوشته "رضا جمشیدیان" در همدان رونمایی می شود.

در این برنامه که با تجلیل از "رضا جمشیدیان" پایه‌گذار موسیقی کودک در همدان همراه خواهد بود از کتاب «دوره مقدماتی موسیقی کودک» این هنرمند برجسته همدان رونمایی می‌شود.

در این مراسم علاوه بر استاد نادر مشایخی هنرمند مطرح موسیقی کشور بزرگان دیگری از حوزه فرهنگ و هنر کشور و همدان از جمله مهران مهران نیا حضور دارند.

زمان برگزاری این مراسم از ساعت 19 روز پنجشنبه 19 مردادماه و در محل فروشگاه شهر کتاب در میدان دانشگاه جنب موسسه کوثر اعلام شده و ورود برای عموم آزاد است.

گفتنی است که به همت آموزشگاه آزاد موسیقی نی لبک علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی موسیقی  با تدریس «نادر مشایخی» در روزهای 18 و 19 مردادماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، کنسرت موسیقی سنتی و کلاسیک نیز به رهبری این هنرمند برجسته کشور در  ساعت 20 روز جمعه بیستم مردادماه در محل مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا نیز اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که استاد « نادر مشایخی» متولد 5 آذر 1337 در تهران، آهنگساز و رهبر ارکستر  همچنین فرزند هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون «جمشید مشایخی» و فارغ التحصیل دانشگاه وین اتریش است.

انتهای پیام/ 89041/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول