اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

دادستان کل کشور در گرگان:

نیروهای مسلح افتخار و زینت ایران اسلامی هستند/ دشمن به دنبال نفوذ بین نیروهای انقلابی است

دادستان کل کشور گفت: نیروهای مسلح افتخار و زینت ایران اسلامی و برای دین باعث سربلندی و عزت هستند.

نیروهای مسلح افتخار و زینت ایران اسلامی هستند/ دشمن به دنبال نفوذ بین نیروهای انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه انتظامی و مرزبانی استان گلستان که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد اظهار کرد: تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانی در برقراری نظم و امنیت یک تلاش ستودنی است که من از همین جایگاه از تلاش‌های تمامی جهادگران و تلاش‌گران برقراری نظم و امنیت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که دژی محکم داشته و مرزهای آن برابر دشمنان نفوذناپذیر باشد، در آرامش و امنیت خواهد بود و مردم آن جامعه با آسایش زندگی می‌کنند و در این راستا نیروهای مسلح افتخار و زینت ایران اسلامی و برای دین باعث سربلندی و عزت هستند.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه راه رسیدن به امنیت، داشتن نیروی مسلح سرافراز و مقتد است، گفت: جامعه‌ای بدون نیروی مسلح مقتدر، آماده و پا در راب پابرجا نخواهد بود.

منتظری بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت سنگین و بزرگی را بر عهده دارد زیرا امنیت نخستین موضوع و لازمه اصلی پیشرفت جامعه و رسیدن به تعالی است.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح باید قدر خود را بدانند و با اقتدار به وظایف خود عمل کنند و نباید مشکلات و نارسایی‌ها شما را از انجام وظیفه مایوس کند و اراده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

دادستان کل کشور گفت: دشمن به طور 24 ساعته در حال تلاش است تا بتواند از هر روزنه‌ای برای نفوذ به کشور و آسیب رساندن به مردم و نظام اسلامی استفاده کند.

منتظری تاکید کرد: برای دشمنان و مستکبران جهان غیرقابل تحمل و غیرقابل قبول است که ایران در منطقه‌ای قرار دارد که تمام کشورهای اطرافش در ناامنی قرار دارند و ایران با اقتدار در امنیت قرار دارد و مردمش با آسایش زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سربازان کشور باید بیدار و هوشیار باشند بیان کرد: یکی از خطرهایی که کشور ما را تهدید می‌کند، موضوع نفوذ بین نیروهای انقلابی است که نیاز است فرماندهان و مدیران و مسئولان نسبت به این موضوع حساس و دقیق باشند.

دادستان کل کشور در پایان تاکید کرد: هرچند که نیروهای مسلح و سربازان جان برکف جمهوری اسلامی با هوشیاری و دقت و اقتدار ایستاده‌اند و به لطف پروردگار و تلاش شبانه‌روزی این سربازان، تا به امروز دشمنان ما نتوانستند آسیبی جدی را به ایران اسلامی وارد کنند و با توکل بر خدا این اقتدار و امنیت ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/40/83004

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول