اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید تهرانی‌مقدم

بین مردم آذربایجان و شهید تهرانی‌مقدم یک رابطه قلبی و عاطفی وجود دارد/ شهدا گزینش الهی را سپری کرده‌اند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بین مردم آذربایجان و شهید تهرانی‌مقدم یک رابطه قلبی و عاطفی وجود دارد، گفت: شهدا گزینش الهی را سپری کرده‌اند و هر کسی شهید نمی‌شود.

بین مردم آذربایجان و شهید تهرانی‌مقدم یک رابطه قلبی و عاطفی وجود دارد/ شهدا گزینش الهی را سپری کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران با بیان اینکه مردم آذربایجان علاقه بسیاری به شهدا و خانواده شهدا دارند و یکی از القاب آذربایجان شرقی، شهیدپرور بودن آن است، اظهار داشت: 11 هزار شهید از آذربایجان همه از خانواده‌های برگزیده بوده و اغلب آنها نیز همرزم شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم بودند.

وی با بیان اینکه بین مردم آذربایجان و شهید تهرانی مقدم یک رابطه قلبی و عاطفی وجود دارد، افزود: حضور خانواده شهید تهرانی‌مقدم در بین خانواده شهدای استان ما خیر و برکت به همراه دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شهدا گزینش الهی را سپری کرده‌اند و هر کسی شهید نمی‌شود، هر کسی که به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود مطمئناً ویژگی‌هایی نسبت به دیگران داشته است.

وی با اشاره به اخلاق و منش شهید تهرانی‌مقدم در ایجاد خودباوری بین دیگر رزمندگان گفت: بر اساس همین مسائل امروز کسانی را که ایشان تربیت کرده بودند راهشان را ادامه می‌دهند و کار این شهید بزرگوار متوقف نشده است.

جبارزاده تاکید کرد: امیدواریم نسل جوان شهدایی همچون تهرانی‌مقدم را الگوی خود قرار بدهند و  نسلی در شأن شهیدان در آینده تربیت شوند.

در ادامه  این دیدار احمد جهانسری و حسن استوار‌آذر از همرزمان این شهید بزرگوار به نقل خاطراتی از شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم پرداختند.

همچنین فائضه غفار‌حدادی نگارنده کتاب «خط مقدم» در این نشست گفت: خانواده شهید تهرانی مقدم یکی از بهترین خانواده‌هایی هستند که بسیار مهربان هستند و به همین دلیل با گذشت چند سال از اتمام نگارش کتاب به خاطر محبت این خانواده همچنان ارتباطمان ادامه دارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول