اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود:

جابر معافی در فعالیت رسانه‌ای مرام پهلوانی داشت

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با بیان اینکه تعهد کاری بدون جناح‌بندی سیاسی و صداقت در گفتار از شاخصه‌های بارز مرحوم معافی در طول دوران زندگی‌اش بوده است، گفت: جابر معافی انسانی اخلاق‌مدار بود و در فعالیت رسانه‌ای مرام پهلوانی داشت.

جابر معافی در فعالیت رسانه‌ای مرام پهلوانی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، مختار مهدوی بعد از ظهر امروز به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه فعالیت رسانه‌ها در حوزه ورزش می‌تواند اثرگذار باشد، اظهار کرد: قلم کسانی که صادقانه در رسانه‌های فعالیت می‌کنند و بدون هیچ غرضی نقد منصفانه می‌کنند در جامعه بیشتر اثرگذار است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس استان مازندران، افزود: جابر معافی انسانی اخلاق‌مدار بود و در فعالیت رسانه‌ای مرام پهلوانی داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با اشاره به اینکه نام جابر معافی قطعا برای همیشه جاویدان خواهد بود چون بسیار اخلاق‌مدار بود، ادامه داد: تعهد کاری بدون جناح‌بندی سیاسی و صداقت در گفتار از شاخصه‌های بارز مرحوم معافی در طول دوران زندگی‌اش بوده است.

مهدوی با اشاره به اینکه مرحوم معافی در قلم زدن بسیار منصف بود، بیان کرد: بررسی مشکلات مردم، فعالیت در حوزه انعکاس کاستی‌های جامعه و به‌خصوص بیان مشکلات مردم میاندورود از شاخصه‌های کاری سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان میاندورود در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به قطب ورزش مازندران تبدیل شود، گفت: سنگ بنای ورزش مازندران گذاشته شده است و بسیاری از ثمرات آن در سال‌های آینده نمایان می‌شود.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول