اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج:

میز و نیمکت‌های فرسوده مدارس ناحیه 3 تعمیر و بازسازی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: در راستای ستاد پروژه مهر 96 و کمیته تعمیر و تجهیز با همکاری هنرجویان مدارس میز و نیمکت‌های از رده خارج، تعمیر و مجدد به چرخه استفاده در کلاس‌های آموزشی مدارس باز می‌گردند.

میز و نیمکت‌های فرسوده مدارس ناحیه 3 تعمیر و بازسازی می‌شود

عبدالکریم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز، اظهار کرد: در راستای ستاد پروژه مهر 96 و کمیته تعمیر و تجهیز با همکاری هنرجویان مدارس تعداد 150 دستگاه صندلی و300 دستگاه میز و نیمکت از رده خارج، تعمیر و مجدد به چرخه استفاده در کلاس‌های آموزشی مدارس باز می‌گردند.

رستمی ادامه داد: در راستای فعالیت‌های کمیته تعمیر و تجهیز ستاد پروژه مهر 96 با همکاری هنرجویان هنرستان‌های این ناحیه تعداد 150 عدد صندلی و 300 عدد میز فرسوده مورد تعمیر و بازسازی  و مجدداً به چرخه استفاده بازگشت.

وی گفت: در این طرح، میز و صندلی‌های آسیب‌دیده مدارس این ناحیه پس از انتقال به هنرستان مهندس موفقیان توسط هنرجویان این آموزشگاه مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت.

رستمی افزود: این طرح موجب صرفه جویی در هزینه‌های مدارس و در قالب فعالیت‌های کمیته تعمیر و تجهیز ستاد پروژه مهر 96 آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و با مسوولیت معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت این ناحیه و همکاری مدیریت هنرستان مهندس موفقیان محمد شهر انجام گرفته که جا دارد از همه دست اندرکاران این طرح جدید به ویژه هنرجویان این هنرستان تشکر و قدردانی شود.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول