اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

فرماندار منوجان عنوان کرد

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت معابر 30 روستا در منوجان

فرماندار منوجان به منظور بررسی چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت معابر 30 روستا در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، فرماندار منوجان ظهر امروز به منظور بررسی چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی روستایی به همراه امام جمعه، رئیس اداره راه و شهرسازی و تعدادی از مدیران ادارات از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

حسین صادقی فرماندار منوجان در این بازدیدها بر تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های در حال احداث تاکید کرد و بیان داشت: جاده روستاهای روضه ارم و آباد بی‌بی – جغین به طول هفت کیلومتر که سه کیلومتر آن تا مهرماه و مابقی در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین پروژه جاده روستای تیاب - بُنک به طول هفت کیلومتر که چهار کیلومتر آن تا مهرماه و سه کیلومتر آن در صورت تخصیص اعتبار به اتمام می‌رسد.

صادقی خاطرنشان کرد: پروژه جاده روستای کهنک به طول پنج کیلومتر زیرسازی آن در حال انجام است و جاده روستایی مغ محمد که جاده‌ای کوهستانی است به طول 6 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 400 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی افزود: بیش از 30 روستا در شهرستان منوجان هستند که طرح زیرسازی و آسفالت معابر به صورت مشارکتی و همکاری مابین استانداری، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انجام و آغاز شده است.

فرماندار منوجان اضافه کرد: از این تعداد روستا، 18 روستا در بخش مرکزی و 12 روستا در بخش آسمینون قرار دارند.

صادقی عنوان کرد: علاوه بر زیرسازی و آسفالت معابر، پروژه‌های دیگری نظیر احداث مدرسه، مسجد، رفع افت ولتاژ برق، روشنایی معابر، آبرسانی روستایی، بهداشت و درمان و سایر خدمات مختلف به صورت همزمان در حال اجرا است.

وی اذعان داشت: با اجرای به موقع و دقیق پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در روستاها، علاوه بر اشتغالزایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر از معضلات اجتماعی و حاشیه نشینی کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/80006/ص30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول