اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي همدان:

8 شهريورماه، بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر در همدان برگزار ميَ‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي همدان از برگزاري بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر در تاريخ هشتم شهريورماه در همدان خبر داد.

8 شهريورماه، بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر در همدان برگزار ميَ‌شود

حجت‌الاسلام سید محمد‌حسن فاضلیان امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت این دو شهید بزرگ هشتم شهریورماه در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر مرکز استان در سطح شهرستان‌ها نیز مراسم بزرگداشت این دو شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا نقش بسزایی در هدایت جوانان به سوی راه درستی و حقیقت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه منش و مجاهدت شهدا باید برای جوانان تبیین شود، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهدا باید هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی الگوی رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرمشقی برای کارگزاران نظام دانست و یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم تبیین دیدگاه‌های شهیدان رجایی و باهنر در سطح جامعه به ویژه در بین مسوولان است.

فاضلیان مردمی بودن و از خود‌گذشتگی را مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان باهنر و رجایی دانست و ادامه داد: این شهیدان بزرگ و والامقام بهترین سرلوحه برای دولتمردان هستند که باید سیره آنها بازخوانی شود.

انتهای پیام/89048/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول