اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فارس گزارش می‌دهد

حساسیت روبه‌افزایش مجلس نسبت به مخالفت‌ها و موافقت‌های تصنعی برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی

وکلای ملت در پی تذکرات پی در پی چند تن از نمایندگان در اعتراض به سخنان خارج از موضوع مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، دقت و حساسیت جمعی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند.

حساسیت روبه‌افزایش مجلس نسبت به مخالفت‌ها و موافقت‌های تصنعی برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، وکلای ملت در پی تذکرات پی در پی چند تن از نمایندگان در اعتراض به سخنان خارج از موضوع مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، در جلسه علنی امروز شنبه 28 مرداد دقت و حساسیت جمعی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند. 

این گزارش حاکی است زمانی که جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم تکاب و میاندواب که به‌عنوان موافق عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پشت تریبون قرار رفته بود و در بخش‌هایی از صحبت خود، در مخالفت با این وزیر صحبت کرد و در ادامه نیز به تعریف و تمجید از بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت و وزیر نفت دولت یازدهم پرداخت، فریادهای «دو ، دو» نمایندگان مجلس به نشانه اعتراض برخاست.

همچنین محبی‌نیا در بخش دیگری درباره کلیت نحوه معرفی وزرا و رأی اعتماد مجلس نیز صحبت کرد که باز هم با اعتراض نمایندگان مواجه شد که علی لاریجانی رئیس مجلس از نماینده میاندواب و تکاب خواست که صرفاً در موافقت با وزیر پیشنهادی سخن بگوید.

یادآور می‌شود در روزهای گذشته نیز بعضی نمایندگان مجلس که در مخالفت با وزرای پیشنهادی ثبت‌نام کرده بودند در سخنان خود در پشت تریبون مجلس که به‌جای مخالفت، مطالبات خود و حوزه انتخابیه خود را از وزیر مربوطه می‌کردند که پس از سه روز با اعتراض سایر نمایندگان در قالب تذکر آیین‌نامه‌ای مواجه شد.

گفته می‌شود با توجه به این که مذاکرات مجلس به ویژه سخنان مخالفان وزرای پیشنهادی در زمان بررسی صلاحیت آنان به‌طور مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود، برخی نمایندگان به قصد استفاده از فرصت جهت بیشتر دیده شدن در میان مردم حوزه انتخابیه خود به‌عنوان مخالف ثبت‌نام می‌کنند، تا مطالباتشان را از وزیر مربوطه مطرح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول