اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

محمدرضا تقیون:

با استعفای خطیبی موافقت شد/ اخبار فسخ قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صحت ندارد

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: باشگاه ماشین‌سازی طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان خبر از موافقت مالک باشگاه با استعفای حسین خطیبی داد.

با استعفای خطیبی موافقت شد/ اخبار فسخ قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی صحت ندارد

محمدرضا تقیون صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در مورد اتفاقات اخیر باشگاه ماشین‌سازی باید عنوان کنم تنها با استعفای حسین خطیبی از مدیریت باشگاه ماشین سازی موافقت شده و این باشگاه با ارسال ‌نامه‌ای به هیات فوتبال استان از موافقت مالک باشگاه با این استعفا خبر داده و در ادامه نامه آمده است تا انتخاب مدیر عامل جدید کلیه مکاتبات این باشگاه با امضای شریعت‌زاده مالک باشگاه ماشین‌سازی خواهد بود.

وی افزود: مبنای صحت اخبار برای هیات فوتبال استان نامه رسمی است و تا این لحظه هیچ نامه دیگری از باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر فسخ قرارداد بازیکنان این تیم ارسال نشده و اخبار منتشره در فضای مجازی و سایت‌ها در مورد انحلال باشگاه ماشین‌سازی صحت ندارد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم لیگ دسته یک ایران روز دوشنبه در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود. این تیم در 2 بازی برگزار کرده، برابر تیم نفت مسجد سلیمان مغلوب شده و تیم فجر سپاسی را نیز شکست داده است.

ماشین‌سازی تبریز با 48 سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/20/60017  /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول