اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد:

داروی رایگان در اختیار زائرین اربعین قرار می‌گیرد

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه برای بهبود ارائه خدمات به زائرین نیاز به پیشتیبانی ویژه داریم گفت: امسال توزیع دارو به بیماران به صورت رایگان انجام می شود.

داروی رایگان در اختیار زائرین اربعین قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ علی استادی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری این استان برگزار شد بابیان اینکه در کربلای معلی دو موکب داریم، گفت: یکی از این موکب‌ها باهمت دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی و سازمان بسیج جامع پزشکی مستقرشده که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته پذیرایی از هزار نفر، سه کانکس برای نگهداری اموال مردم و دیگری مقری نیز برای استفاده وسایل موردنیاز تلفن‌های همراه زائرین با ظرفیت 1700 دستگاه پیش‌بینی‌شده است.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: موکب دیگر برای اسکان و تغذیه 5 هزار نفر در نظر گرفته‌شده است.

وی با به محل اسکان موکب دوم که ظرفیت پنج‌هزارنفری دارد اشاره کرد و افزود: سال گذشته مکان این اسکان با بازدیدهایی که انجام گرفت مشخص شد و امکانات لازم در زمینه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است.

استادی با تأکید بر اینکه موضوع موکب داری نیاز به پشتیبانی استان دارد، تصریح کرد: ما با تمام امکانات وارد عمل شده‌ایم اما انتظار حمایت‌های مالی بیشتری نسبت به سال گذشته داریم تا بتوانیم کار را به نحو احسنت انجام دهیم.

معاون اجرای سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امسال با توجه به تقاضای مردم برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، گفت: قرار بر این شد تا وسعت بیشتری را نسبت به سال گذشته در نظر گرفته و امکانات بهتر و بیشتری را به زوار ارائه شود.

وی به مشارکت مردم در ارائه خدمات اشاره و اضافه کرد: خدمات مردم به‌صورت نذر ارائه می‌شود و امسال نیز با توجه به حضور تیم 50 نفره‌ای از پزشکان، نیروهای ستادی بیشتری را در نظر گرفتیم.

استادی در پایان با تأکید بر اینکه برای بهبود ارائه خدمات به زائرین نیاز به پشتیبانی ویژه داریم، گفت: امسال توزیع دارو به بیماران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول