اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

با اعلام گروه بندی لیگ 3

خوزستانی ها حریفان خود را شناختند

نمایندگان خوزستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور، حریفان خود را شناختند.

خوزستانی ها حریفان خود را شناختند

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از اهواز، با اعلام گروه بندی لیگ دسته سوم فوتبال کشور، چهار نماینده خوزستان حریفان خود را شناختند.

در این گروه بندی که به صورت منطقه ای چیدمان شده است، تیم هایی از استان های خوزستان و بوشهر، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و ایلام در گروه چهارم این رقابت ها هم گروه شده اند.

تیم های استقلال رامشیر، استقلال رامهرمز، سپاهان ایذه و فرهنگ رامهرمز با تیم های سپاهان خورموج (بوشهر)، پیام چغادک (بوشهر)، پیروزی برازجان (بوشهر)، شاهد پلدختر (لرستان)، پردیس خرم آباد (لرستان)، نساجی بروجرد (لرستان)، فولاد یاسوج (کهکیلویه)، اتحاد لردگان (چهارمحال بختیاری)، شاهین (ایلام) هم گروه شده اند.

در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به‌صورت مستقیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم سال 97 باقی خواهند ماند. ضمن اینکه تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی نزول پیدا می‌کنند.

در مرحله بعدی لیگ دسته سوم نیز 10 تیم صعود کننده از دور نخست به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل (مجموعا 30 تیم) به 3 گروه 10 تیمی تقسم می‌شوند و دور نهایی لیگ دسته سوم را به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار خواهند کرد.

تاریخ شروع مرحله اول از فصل جدید لیگ سوم، از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ، هفته دوم  شهریورماه آینده اعلام شده است.

انتهای پیام/72013/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول