اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکیان مطرح کرد

آسیب‌های فرهنگی ارمغان تورهای گردشگری به خارج از کشور

امام جمعه شهرکیان گفت: گاهی با انتقادت برخی از روشنفکرنماها در رابطه با هزینه سفرهای زیارتی مواجه هستیم، اما در رابطه با هزینه‌های اینگونه سفرها که آسیب‌های فرهنگی بسیاری برای کشورمان به ارمغان می‌آورد، هیچ‌گونه سخنی به میان نمی‌آید.

آسیب‌های فرهنگی ارمغان تورهای گردشگری به خارج از کشور

حجت‌الاسلام مهدی خدابنده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اهداف ترغیب گردشگران به شرکت در تورهای خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های فرهنگی که ممکن است در این سفرها برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان ایجاد شود، مسؤولان مربوطه باید تمام تلاش خود را در راستای نظارت بیشتر بر این مراکز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از روشنفکرنماها سفرهای زیارتی به مکه، کربلا و.. را زیرسؤال می‌برند، افزود: گاهی با انتقادت برخی افراد در رابطه با هزینه سفرهای زیارتی و خارج کردن ارز از کشور در  رابطه با این سفرها مواجه هستیم، اما در رابطه با هزینه‌های اینگونه سفرها که آسیب‌های فرهنگی بسیاری برای کشورمان به ارمغان می‌آورد، هیچ‌گونه سخنی به میان نمی‌آید.

امام جمعه شهرکیان اضافه کرد: برخی از تورهای گردشگری مسافرتی به خارج از کشور چالش‌های بسیاری در زمینه حجاب و عفاف به وجود می‌آورند و امیدواریم تمام مسؤولانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با این موضوع در ارتباط هستند تلاش کنند تا با نظارت بر برگزارکنندگان تورهای گردشگری به خارج از کشور و فعالیت آژانس‌های مسافرتی در آینده دچار چالش جدی‌تر نشویم.

انتهای پیام/68026/م1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول