اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار بویراحمد:

اعضای شورا با اکثریت و اقلیت شدن بر بسیاری از خطاها چشم‌پوشی می‌کردند/رسانه‌ای شدن اختلافات مانع توسعه می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: اعضای شورا با اکثریت و اقلیت شدن بر بسیاری از خطاها چشم‌پوشی می‌کردند.

اعضای شورا با اکثریت و اقلیت شدن بر بسیاری از خطاها چشم‌پوشی می‌کردند/رسانه‌ای شدن اختلافات مانع توسعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدکاظم نظری پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد شوراها را از ارکان دموکراسی دانست و گفت: اعضای شورا باید به مانند رئیس جمهور در مراسم تحلیف سوگند یاد کنند که امانت‌دار رای مردم باشند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مردم اعضای شورا را به عنوان امین خود انتخاب کردند، گفت: شوراهای اسلامی هم می‌توانند عامل پیشرفت باشند  و هم مانع توسعه شوند که امیدوارم اعضاهای شوراهای اسلامی در استان و شهرستان بویراحمد عامل پیشرفت باشند.

این مسؤول با بیان اینکه اعضای شورا نقش نظارتی و خود بازرسی خود را فراموش نکنند، افزود: اعضای شورا با انتخاب شهردار خوب به مردم خدمت کنند، ضمن اینکه متاسفانه گاهی اعضای شورای شهر به اکثریت و اقلیت تقسیم می‌شوند و بر بسیاری از خطاها چشم پوشی می‌کنند‌.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نباید خلاف قانون تصمیم‌گیری کنند، گفت: اعضای شورا نباید به شهردار و بستگان درجه یک وی اجازه امتیازدهی را بدهند.

نظری با بیان اینکه فرض کنید بازرسی و دستگاهی نظارتی نیست اضافه کرد: اعضای شورا گاهی آنقدر در کارهای اجرایی حضور دارند که گویی اعضای شهر شهردار هستند تمام اعضای شورا بر اساس قانون برابرند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا تا پایان دوره کاری خود همدل و همراه باشند، گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که شوراها وارد حاشیه نشوند.

فرماندار بویراحمد بر پیگیری خواسته به حق مردم توسط اعضای شورا تاکید کرد و افزود: در حفظ اموال شهرداری، واگذاری اراضی به مردم و بسیاری از مسائل پیش رو باشید.

نظری با بیان اینکه در دولت یازدهم کمک‌های خوبی به شهرداری‌ها‌ شده گفت: اعضای شورا قانون را ملاک کار و عمل خود قرار دهند و از جناح‌بندی‌های سیاسی دوری کنند‌
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تخلفات و اختلافات رسانه‌ای نشود، افزود: حاشیه‌ها مانع کار می‌شوند لذا از رسانه‌ای شدن آنها خودداری کنیم.

انتهای پیام/40/82024



 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول