اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با حضور 30 استان

مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور در ساحل بندرگز برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز از برگزاری مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در ساحل این شهرستان خبر داد.

مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور در ساحل بندرگز برگزار می‌شود

محمد مردانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور تحت عنوان «جام خلیج گرگان» در شهرستان بندرگز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت برنامه ویژه‌ای در سطح شهرستان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در هفته دولت مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور را داریم که این مسابقات در ساحل شهرستان بندرگز هم‌اکنون در حال برگزاری است.

* وضعیت خلیج گرگان را نگران‌کننده است/ مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور 30 استان در ساحل شهرستان بندرگز برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز با بیان اینکه فرماندار شهرستان بندرگز در برگزاری این مسابقه حمایت بسیار خوبی داشتند، ابراز کرد: مسابقه شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور در راستای کمپین مردمی برای حمایت از خلیج گرگان ایجاد شد تا مردم بدانند ما مسوولان در کنار مردم خواهیم بود و دلواپسی‌هایی که مردم دارند جزو دغدغه ما مسوولان محسوب می‌شود.

مردانی وضعیت خلیج گرگان را نگران‌کننده برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت موجود در خلیج گرگان نامطلوب است از فدراسیون شنا درخواست کردیم که یک مسابقه شاخص کشوری را به این شهرستان اختصاص دهند و تمام ورزشکاران به شهرستان بندرگز حضور یابند و از محیطی که در اختیار ما است استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور 30 استان در ساحل شهرستان بندرگز برگزار شد که این مسابقات در حال برگزاری است.

*شرکت 40 قهرمان شاخص کشوری در مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشوری در ساحل شهرستان بندرگز

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز افزود: 40 قهرمان شاخص کشوری و همچنین قهرمانان شنای استان گلستان در مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور که در ساحل شهرستان بندرگز برگزار می‌شود، شرکت دارند.

مردانی با بیان اینکه مراسم اختامییه در ساحل زیبای شهرستان بندرگز برگزار می‌شود، گفت: جوایز نقدی برای قهرمانان مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شاخص و متعددی در سطح شهرستان بندرگز داریم، اظهار کرد: هیئت ورزش و جوانان شهرستان بندرگز 18 برنامه ورزشی در طول هفته دولت اجرایی می‌کند.

*جشن ازدواج آسان در بندرگز برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز تصریح کرد: برنامه شاخص هیئت ورزش و جوانان بندرگز می‌توان به جشن ازدواج آسان جوانان در این شهرستان اشاره کرد.

مردانی یادآور شد: جشن ازدواج آسان زیر نظر ستاد ساماندهی ستاد جوانان به ریاست نماینده دولت، شهرستان و فرماندار شهرستان بندرگز در روز شنبه چهارم شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی با تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: افتتاحیه دومین دوره از مسابقات جام روستا قهرمان در شهرستان بندرگز برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول