اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

تیم والیبال نوجوانان دختر پیرانشهر مقابل تیم سردشت به پیروزی رسید

تیم والیبال نوجوانان دختر پیرانشهر موفق شد دو بر صفر تیم والیبال سردشت را شکست دهد.

تیم والیبال نوجوانان دختر پیرانشهر مقابل تیم سردشت به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، صبح امروز مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آذربایجان غربی با انجام سه دیدار در مهاباد به کار خود پایان داد.

در دیدار نخست این مرحله تیم والیبال پیرانشهر به مصاف تیم والیبال دختران سردشت رفت، در ست اول این دیدار هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و پا به پای هم در امتیازگیری پیش می‌رفتند اما درنهایت این تیم والیبال پیرانشهر بود که توانست ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی برسد.

تیم والیبال سردشت در ست دوم یا تغییر دو بازیکن خود توانست ابتدای این ست امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کند اما مربی تیم پیرانشهر در امتیاز ۱۶ وقت استراحت درخواست کرد و توانست بازی را دوباره برگرداند تا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ به برتری برسد.

تیم والیبال پیرانشهر توانست با پیروزی دو بر صفر در این دیدار سه امتیاز کسب کرد و برای بازی‌های خود در دور سوم با روحیه بیشتری آماده می‌شود.

در دومین دیدار این دور دوم تیم والیبال نوجوانان دختر ارومیه که به عنوان مدافع و مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست مقابل تیم والیبال تکاب صف‌آرایی کرد.

در ست اول این دیدار تیم والیبال ارومیه با ارائه یک بازی خوب موفق شد ۲۵ بر ۱۳ تیم تکاب را شکست دهد، تیم والیبال دختران ارومیه در ست دوم هم توانست ۲۵ بر ۱۷ تیم تکاب را شکست دهد و در مجموع دو بر صفر پیروز این دیدار شد و در پایان دور دوم این مسابقات در صدر جدول قرار گرفت.

تیم‌های والیبال مهاباد و بوکان برگزارکننده دیدار سوم دور دوم بودند، در این دیدار تیم والیبال مهاباد توانست در دو ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ و ۲۵ تیم والیبال بوکان را مغلوب کند.

دور سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آذربایجان غربی با انجام سه دیدار بعدازظهر امروز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/1024/2/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول