اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

معاون اداره‌کل دارایی قزوین:

61.6 درصد جمعیت قزوین مشمول دریافت سهام عدالت هستند

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: 765 هزار و 513 نفر در استان مشمول دریافت سهام عدالت هستند که 61.6 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

61.6 درصد جمعیت قزوین مشمول دریافت سهام عدالت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فهیمه لزگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به سهام عدالت اظهار داشت: 765 هزار و 513 نفر در استان مشمول دریافت سهام عدالت هستند که 61.6 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مجموع اعتبار هفت هزار و 47 1میلیارد ریال برای مشمولان دریافت سهام عدالت در استان قزوین اختصاص داده می‌شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با اشاره به سهم هر یک از شهرستان‌های استان در میزان دریافت سهام ادامه داد: سهم میزان دریافت سهام عدالت در شهر قزوین 41.1 درصد، شهر تاکستان 15.2 درصد، شهر بویین‌زهرا 16.5 درصد، شهرستان البرز 12 درصد و شهر آبیک 8.7 درصد است.

* اختصاص 89 میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه استان قزوین هم در این نشست با اشاره به راه‌اندازی سامانه سماد در استان اظهار داشت: اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سماد ثبت می‌شود.

فرزین بهنامی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته 89 میلیارد تومان اعتبار از اسناد خزانه استان منتشر شده و به منظور پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی در اختیار مدیران دستگاه‌ها قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در سامانه سماد چهار هزار و 717 فقره املاک استان قزوین شناسایی و ثبت شده و همچنین ضمن ثبت خودروهای دولتی در این سامانه نحوه استفاده صحیح از اموال دولتی آموزش داده شده است.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه استان قزوین یادآور شد: در سال‌های گذشته در اجرای پروژه‌ها حسابداری تعهدی انجام شده که در سال گذشته برای نخستین بار ترازنامه ارائه شد.

انتهای پیام/77028/ 30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول