اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

خطیب جمعه بهنمیر:

مساجد کانون رویش شهید حججی‌ها است

خطیب جمعه بهنمیر به بیانات مقام معظم رهبری درباره رویش‌ها در مساجد اشاره کرد و گفت: امروز مساجد کانون رویش‌های انقلاب است و مساجد کانون رویش شهید حججی‌ها است.

مساجد کانون رویش شهید حججی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهنمیر حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در این شهر در مصلی المهدی (عج) این شهر با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و شهادت حضرت مسلم بن‌عقیل و گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا آغاز کار دولت دوازدهم را فرصت طلایی برای خدمت خالصانه و صادقانه بیشتر به مردم و تلاش در پیشرفت کشور در تراز اسلامی برشمرد و افزود: دولت دوازدهم به مطالبات مهم مردم توجه کند.

وی با بیان اینکه مطالبات مهم مردم، گشایش اقتصادی و ارتقا شرایط دینی است، اظهار کرد: رمز موفقیت در تفکر جهادی و انقلابی است.

امام جمعه بهنمیر با اعلام اینکه الگوی مدیریت جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر هستند، تصریح کرد: از شاخصه های دولت اسلامی مدیریت جهادی و انقلابی است.


شریف‌تبار ادامه داد: غفلت از دشمن شامل غفلت از نفوذی‌های دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی، سپردن امور به دست ناهالان و نامحرمان فاصله گرفتن از تفکر جهادی و انقلابی است.

وی به مناسبت هشتم شهریور ماه روز مبارزه با تروریسم گفت: 17 هزار نفر از مردم این سرزمین جزو شهدای ترور توسط منافقین تروریست مزدور آمریکا و صیهونیست و انگلیس شدند.

امام جمعه بهنمیر با بیان اینکه منافقین همان جلادها و داعشی‌های دهه 60 هستند، اظهار کرد: منافقین نزد ملت ایران منفورند و پرونده‌شان از جنایت سیاه است.

وی تصریح کرد: منافقین همان جلادهای سال 60 به مزدوری از آمریکا بزرگان ملت ما را مانند شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای محراب را به شهادت رساندند.


خطیب جمعه بهنمیر در  بخش پایانی خطبه‌ها به بیانات امام خامنه‌ای درباره رویش‌ها در مساجد اشاره کرد و گفت: امروز مساجد کانون رویش‌های انقلاب است و مساجد کانون رویش حججی‌ها است.

شریف‌تبار ادامه داد: شهادت مظلومانه پاسدار شید اسلام شهید محسن حججی موجب شد مردم جهان به داعش لعنت بفرستند.

وی به آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و با آرزوی موفقیت برای شوراهای اسلامی شهر و بخش بهنمیر گفت: مسؤولیت‌های امروز هم امانت و هم فرصت است که باید با حفظ وحدت و همبستگی در خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان همت کنند.

انتهای پیام/3141/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول