اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده خبر داد

ارائه تسهیلات خریداری و نصب آبگرمکن خورشیدی ویژه روستائیان و عشایر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده گفت: در استای استفاده از سوخت پاک و پایدار و حمایت از منابع طبیعی تسهیلات خرید و راه‌اندازی آبگرمکن‌های خورشیدی ویژه روستائیان و عشایر تا سقف50 میلیون ریال به متقاضیان ارائه خواهد شد.

ارائه تسهیلات خریداری و نصب آبگرمکن خورشیدی ویژه روستائیان و عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ذبیح‌اله محمدی‌ در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده گفت: یکی از موارد بسیار مهمی که آسیب‌های فراوانی به طبیعت زده نحوه استفاده از طبیعت و سوخت بوده که باعث تخریب جنگل‌ها و مراتع شده است.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب‌ها و میزان خسارات وارده به طبیعت و جنگل‌ها، طرح واگذاری آبگرمکن‌های خورشیدی به روستائیان و عشایر در سطح شهرستان لنده انجام می‌پذیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: نحوه واگذاری به صورت ارائه تسهیلات با سود چهار درصد بوده که متقاضیان پس از ثبت‌نام به شعب بانک کشاورزی معرفی و تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

محمدی به سقف تسهیلات با اشاره و یادآور شد: سقف تسهیلات از 20 تا 50 میلیون ریال به تناسب نوع خرید آبگرمکن‌ها متغییر بوده و اقساط آن از 400هزار ریال تا 800 هزار ریال در ماه توسط عشایر پرداخت می‌شود.

‌وی با اشاره به اینکه به محض واریز تسهیلات به حساب شرکت عملیات نصب آبگرمکن‌ها شروع خواهد شد خاطر نشان کرد: این ابگرمکن‌ها در سه نوع بوده که یک نوع فقط آب گرم‌ می‌کنند، نوع دوم تولید برق بوده و نوع سوم علاوه بر تولید برق آب‌گرمکن نیز می‌باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در پایان یادآور شد: هیچ محدودیتی در ثبت‌نام عشایر و روستائیان نداریم و همه آنان می‌توانند جهت ثبت نام به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنده مراجعه و ثبت نام کنند.

‌انتهای پیام/82013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول