اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

حاکم شدن جوی آرام و سالم میان دولتمردان در کشور

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بالابودن رأی وزرای معرفی شده از طرف رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی جوی آرام و سالم در کشور حاکم شده است.

حاکم شدن جوی آرام و سالم میان دولتمردان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلی امام خمینی شهرکرد اظهار کرد: مدیران و مسؤولان حکومتی باید در انجام  وظایف خود ابتدا دین و دستورات الهی را در نظر بگیرند و به مسائل دنیوی مشغول نباشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران دولتی با توجه به قرار گرفتن در اجرای روند پروژه‌های عمرانی زمینه آلوده شدن به مسائل دنیوی را دارند افزود: نهادینه شدن توجه به اخلاقیات، معنویت و گرایش به سمت دستورات الهی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول سال‌های گذشته اقدامات فراوانی در کشور انجام شده است که باید به سمت ملموس شدن تأثیرات آن‌ها برای همه مردم برویم.

نکونام اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به بالابودن رأی وزرای معرفی شده از طرف رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی جوی آرام و سالم در کشور حاکم شده است.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از این فضا به سمت رشد اقتصادی همراه با نشاط و آرامش پیش برویم گفت: تمرکز اصلی دولتمردان باید بر روی کار و رشد کشور باشد زیرا نگاه متعهدانه و پایبندی به قانون است که پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول