اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

حضور آیت‌الله معلمی در ارتفاعات سیلوانا و دیدار با مرزداران لشکر 25 کربلا/ قدردانی از نیروهای سپاه در حفاظت از مرزها + تصاویر

آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ارتفاعات سیلوانا استان آذربایجان غربی در جمع نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران حضور یافت و از نیروی‌های سپاه پاسداران در حفاظت از مرزهای کشور قدردانی کرد.

حضور آیت‌الله معلمی در ارتفاعات سیلوانا و دیدار با مرزداران لشکر 25 کربلا/ قدردانی از نیروهای سپاه در حفاظت از مرزها + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ارتفاعات سیلوانا استان آذربایجان غربی در جمع نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن اقامه نماز ظهر و عصر از نیروی‌های سپاه پاسداران و لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران در حفاظت از مرزهای کشور قدردانی کرد.

معلمی از تمامی نیروهای سپاه، نیروهای مسلح و سربازان امام زمان(ع) قدردانی و ابراز امیدواری کرد در پناه امام زمان(عج) از مرزهای این مرزوبوم حفاظت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی، جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کند.

معلمی ادامه داد: امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم‌ترین مسؤولیت نیروی انتظامی با همکاری نیروهای مسلح است که این مهم روز به روز با قدرت و توانایی بیشتر همچنین امکانات به‌روز محقق می‌شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در مرزبانی گفت: هنگامی که همه مردم در کنار خانواده روزگار سپری می‌کنند، نیروهای خدوم در سخت‌ترین شرایط اقلیمی، زیستی و با وجود تهدیدات مرزی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول