اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

امام محمدباقر (ع) گنجینه‎های پنهان معارف را نمایان کرد/ ضرورت ترویج و احیای ارزش‎های اسلامی

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان با اشاره به اینکه امام محمد باقر (ع) بنیان‎گذار انقلاب فرهنگی در جهان اسلام بوده است، گفت: این امام همام گنجینه‎های پنهان معارف را نمایاند و جغرافیای جدیدی برای شیعیان ترسیم کرد.

امام محمدباقر (ع) گنجینه‎های پنهان معارف را نمایان کرد/ ضرورت ترویج و احیای ارزش‎های اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی امشب در آئین سوگواری سالروز شهادت پنجمین ستاره سپهر امامت و ولایت، امام محمد باقر (ع) در گرگان اظهار کرد: پنجمین پیشوای معصوم شیعیان جهان نقش مهمی در گسترش علوم نبوی داشته و نام گرانقدرشان چون نگینی درخشان بر  تاریخ اسلام می‎درخشد.

وی بر لزوم عمل به سیره امام محمد باقر (ع) در ترویج و احیای ارزش‎های اسلامی تاکید و تصریح کرد: این امام بزرگوار در زمان حکومت سراسر ظلم و جور بنی عباس با ایجاد نهضت علمی در جهان اسلام، تاثیر شگرفی در ترویج مکتب شیعه و توسعه آن در تمام کشورهای اسلامی داشتند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان افزود: شاگردان برجسته امام پنجم شیعیان عهده دار مسئولیت سنگین اشاعه فرهنگ دینی و تفسیر صحیح و دقیق کتاب‎های مذهب شیعه و شفاف‎سازی مسیر آن با منشاء وحی الهی و سنت نبوی بودند.

جمشیدی؛ ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه پنجمین بحر کرامت و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر (ع)؛ از خداوند منان توفیق قرارگرفتن سوگواران را در زمره پیروان راستین آن حضرت مسئلت کرد.

وی ابراز امیدواری کرد نسل جوان و آینده‎ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت‎طلبی، آینده‎ای نویدبخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند تا بتواند برای جامعه مفید واقع شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان همچنین با گرامیداشت هفته دولت گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گویای مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاءکنندگان حکومت الهی انبیاء است.

جمشیدی افزود: هفته دولت یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بودند، این شهیدان بهترین الگوی دولتمردان در خدمت جهادی به مردم و جامعه هستند.

وی بیان کرد: به راستی که شهیدان گرانقدر این هفته، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: «شهید رجایی و شهید باهنر، حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت‌شان درس‌آموز بود».

جمشیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند گفت: موفقیت دولتمردان و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای بزرگوار از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/40/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول